اخبار داغ

مگر در جمعه سیاهِ آمریکا ساندیس می فروشند؟!/ وحشی‌گری آمریکایی ها دغدغه رسانه ها در روزهای شلوغ

مگر در جمعه سیاهِ آمریکا ساندیس می فروشند؟!/ وحشی‌گری آمریکایی ها دغدغه رسانه ها در روزهای شلوغ
معامله هایی که در جمعه سیاه به شهروندان آمریکایی پیشنهاد می شود مردم را وحشی می کند و به جان هم می اندازد. به این فروش ها توجه نکنید، زیرا ترفند بازاریابی دیگری برای کسب پول بیشتر از مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ از آنجا که هر ساله در روز جمعه سیاه (آخرین جمعه ماه نوامبر) آشوب زیادی در فروشگاه های آمریکا رخ می دهد، رسانه های آمریکایی چند روز قبل از این رویداد بر آن شدند تا به منظور پیشگیری از این بی نظمی ها با انتشار توصیه هایی آگاهی های لازم را به مردم این کشور بدهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, رسانه,

این توصیه ها را می توان به روزهای شلوغ دیگر نیز تعمیم داد. با توجه به اینکه جمعه سیاه یکی از شلوغ ترین دوره های سال برای فروشندگان و خریداران است، بگذارید با ارائه چند دلیل توضیح دهیم که چرا باید از خرید در این روز اجتناب کنید.

,

 

,

, ,

مصرف کنندگان در مقابل سوپرمارکت ها چادر می زنند و وقت خود را برای باز شدن فروشگاه و خرید اقلام مورد علاقه خود صرف می کنند. موارد بی شماری از آسیب دیدن افراد بر اثر فشار یا هل دادن وجود داشته است.

,

در طول چنین رویدادهایی فریادها قابل کنترل نیستند و اگر نمی خواهید به دردسر بیفتید بهتر است از آن اجتناب کنید. معامله هایی که در جمعه سیاه به شهروندان پیشنهاد می شود مردم را وحشی می کند و به جان هم می اندازد. بیش از حد به فروش ها توجه نکنید، زیرا ترفند بازاریابی دیگری است که به فروشگاه ها کمک می کند تا پول بیشتری از مردم بگیرند.

,

 

,

, ,

- مکان شلوغ برای شما نیست

, - مکان شلوغ برای شما نیست,

هیچ کس شلوغی را دوست ندارد، خصوصا با حضور افرادی که برای به دست آوردن احتیاجات خود آماده جنگیدن هستند. اگر از این مکان ها دوری کنید اصلا اشتباه نکرده اید. شلوغیِ جمعه سیاه از بدترین وقایع آمریکا است.

,

 

,

, ,

- خرید آنلاین جایگزین بهتری است

, - خرید آنلاین جایگزین بهتری است,

جمعه سیاه توسط برخی از فروشگاه های آنلاین نیز ترتیب داده می شود. شما می توانید با این روش از این رویداد کاملا بهره ببرید. شما در همان زمان، تمام اقلام مورد نیاز خود را می خرید و در زمان و پول خود صرفه جویی می کنید.

,

از آن مهم تر، گاهی اوقات می توانید کالاهای موردنظر را به هزینه کمتری دریافت کنید حتی اگر جمعه سیاه نباشد. پس بیشتر به فروشگاه های آنلاین سر بزنید.

,

 

,

, ,

- وقت خود را به خانواده و دوستان خود اختصاص بدهید

, - وقت خود را به خانواده و دوستان خود اختصاص بدهید,

اکثر ما ترجیح می دهیم که این روز را با آرامش در کنار افرادی که دوست داریم بگذرانیم. خانواده به ما نیاز دارند. پس کنار دوستان و بستگان خود بمانید. جمعه سیاهِ بعدی را خاص تر از سال گذشته برگزار کنید و با فرزندان خود در خانه بمانید!

,

 

,

, ,

- حال روز شکرگزاری خود را خراب نکنید

, - حال روز شکرگزاری خود را خراب نکنید,

هیچ چیز مهم تر از احساسات مثبت شما نیست. بهترین حالت خود را ابراز کنید. جمعه سیاه تنها حس خوبی که روز شکرگزاری برای شما به ارمغان می آورد را خراب می کند. هل داده شدن توسط غریبه ها هیجان انگیزتر از در آغوش گرفتن و در آغوش کشیده شدن توسط اعضای خانواده در خانه نیست.

,

 

,

, ,

- در خرید رویکرد سنتی داشته باشید

, - در خرید رویکرد سنتی داشته باشید,

خرده فروشان هر روز پول زیادی می گیرند. آنها حتی اگر جمعه سیاه برای همیشه لغو شود، پول درمی آورند! به تجارت ها اجازه ندهید که شما را گمراه کنند یا باعث شوند شما فکر کنید که پس از جمعه سیاه دیگر قادر به خرید کالاهای ارزان قیمت نخواهید بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه