اخبار داغ

سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان رزن و درگزین:

منزلت روحانیون فراتر از تبلیغ جناحی و سیاسی است/طلاب فقط ملزم به تبیین اندیشه امام و رهبری هستند

منزلت روحانیون فراتر از تبلیغ جناحی و سیاسی است/طلاب فقط ملزم به تبیین اندیشه امام و رهبری هستند
سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان رزن و درگزین گفت:طلاب مستقر در مساجد باید مردم را با معارف مورد نیاز آشنا کنند و منزلت آنان فراتر از تبلیغ جناحی و سیاسی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ حجت الاسلام سید روح الله حسینی صبح امروز در نشست مبلغان مستقر در شهرستان رزن و درگزین عنوان نمود: در سال جاری مسئله مهم انتخابات را پیش رو داریم که نیاز به دقت همه طلاب و روحانیون می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه حساسیت‌های ویژه ای در ایام انتخابات بوجود می آید ،ادامه داد:تبلیغ فرد و چهره توسط طلاب دارای تبعات و ضایعات فراوان است.

,

حسینی جهت گیری جناحی و سیاسی را آفت بزرگ فعالیتهای تبلیغی و فرهنگی دانست و افزود: شأن یک طلبه و روحانی بالاتر از آن است که مبلغ یک چهره و جناح سیاسی باشد.

,

وی ضمن تاکید بر تبیین نظرات و اندیشه امام خمینی و رهبری در خصوص مجلس و شاخص‌های نماینده مطلوب خاطرنشان کرد:ما موظف به تبعیت از اندیشه های والای امام و رهبری حکیم انقلاب و بیان خطوط قرمز هستیم و این قطعا راه سعادت جامعه خواهد بود و هر مسیری غیر از آن موجب مشکلات خواهد بود.

,

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان با اشاره به عملکرد مطلوب طلاب گفت: بیان احکام در بین نماز نیاز مردم و مساجد را تاحد زیادی مرتفع خواهد کرد.

,

حسینی، تلاش در جهت رفع مشکلات مادی و معنوی مردم را وظیفه سلسله روحانیت برشمرد و افزود:از روحانیون عزیز شهرستان می خواهیم در خصوص مباحث اشتغالزایی به مشاوره دهی اقشار مردم بپردازند.

,

وی کمبود روحانی در شهرستان را از مشکلات دیگر بر شمرد و خاطرنشان کرد: از مبلغین می‌خواهیم با دعوت از علمای شاخص و مردمی زمینه حضور آنان را برای امر خطیر تربیت دینی مردم فراهم کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه