اخبار داغ

استاندار زنجان:

بانک‌ها نقش موثری در رونق تولید استان دارند/ درخواست افزایش تسهیلات واحدهای تولیدی به معاون اول رئیس‌جمهور ابلاغ شد

بانک‌ها نقش موثری در رونق تولید استان دارند/ درخواست افزایش تسهیلات واحدهای تولیدی به معاون اول رئیس‌جمهور ابلاغ شد
استاندار زنجان با اشاره به موضوع افزایش تسهیلات واحدهای تولیدی گفت: درخواست افزایش تسهیلات واحدهای تولیدی به حضور معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; فتح‌اله حقیقی امروز در شورای هماهنگی بانک‌ها با تسلیت به خانواده‌های حادثه دیده زلزله اخیر اظهار کرد: بعد از وقوع زلزله بلافاصله تیم‌های مختلف در سطح استان جهت دریافت گزارشات خسارت به مناطق مختلف استان اعزام شدند که خوشبختانه در استان زنجان مسئله خاصی نبود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه اعلام آمادگی کمک رسانی به مناطق زلزله زده را کردیم تصریح کرد: 200 چادر به منطقه زلزله زده ارسال شد و جهت کمک‌رسانی در منطقه زلزله زده نیز اعلام آمادگی کردیم.

,

استاندار زنجان با اشاره به اینکه اقدامات موثر بانک‌ها در رونق تولید و فعالیت چرخه تولید در استان زنجان ابراز کرد : با اقداماتی موثری که بانک‌ها در سطح استان زنجان داشتند اجازه تعطیلی واحدهای تولیدی داده نشد و علاوه براینکه واحدی تولیدی تعطیل نشد تعدادی از واحدها نیز به چرخه تولید بازگشتند.

,

وی با بیان اینکه در ملاقاتی که معاون اول رئیس جمهور داشتیم از زحمات و همکاری بانک‌ها تقدیر کردم و درخواستی هم در ارتباط با بانک‌ها هم داشتیم عنوان کرد: با توجه به اینکه هزینه‌ها بالا رفته و تسهیلاتی که به واحد‌های تولیدی داده می‌شود کارساز نیست و حداقل این میزان به 10 میلیارد تومان افزایش یابد تا کمی گشایش‌ها اتفاق بیفتد.

,

حقیقی ابراز کرد: همه ما به عنوان مدیران غیربانکی وظفیه داریم از بانک‌ها دفاع کنیم و دفاع از اقدامات بانکها به صورت منطقی و اصولی باید باشد.

,

وی عنوان کرد: با توجه به شرایطی که داریم افزایش 32 درصدی در ارائه تسهیلات داشتیم که در جای خود اقدام خوبی است و باید دفاع کنیم تا آمارهای دروغ جایگزین آمارهای حقیقی نشود.

,

استاندار زنجان با اشاره به اینکه عمکلردهای کلی تهیه شود تا در گزارشی که در هفته آینده قرار است برای مردم ارائه شود اطلاع رسانی شود عنوان کرد: عملکرد بانک‌ها نیز یکی از مواردی است که در هفته آینده به اطلاع مردم خواهد رسید.

,

وی در مورد اجرای تصمیمات گرفته شده در جلسات عنوان کرد: تصمیماتی که در جلسات گرفته می‌شود به مرحله اجرا برسد و بانک‌ها ضمانت‌نامه‌هایی را که در چارچوب قانون می‌پذیرند عمل کنند.

,

حقیقی عنوان کرد: درخواست ما از بانک‌ها در چارچوب قانون بوده و خواسته‌ها ما از بانک‌ها خارج از چارچوب قانون نیست و نیازی نمی‌بینیم که کار غیر قانونی انجام دهند.

,

وی با اشاره به اینکه جلسه‌ای هم جهت بررسی دغدغه‌های بانک‌ها تشکیل شود تا به مسائل و مشکلات بانک‌ها نیز رسیدگی کنیم افزود: از طرفی هم نباید این موضوع را فراموش کنیم که امکان دارد عده‌ای فرصت طلب وجود داشته باشد تا در حوزه تسهیلات از فرصت‌های ایجاد شده به نفع خود استفاده کند و اگر اثبات شود که کسی از زمینه‌های ایجاد شده سوء استفاده کرده اعلام شود تا برخورد قانونی انجام شود.

,

استاندار زنجان در مورد موضوع مطرح شده در مورد مقاومت برخی از شعبات بانک‌ها در مورد ضمانت‌های زنجیره‌ای در ارائه تسهیلات مقاوم سازی روستایی افزود: اگر هر شعبه‌ای در این راستا مقاومت کرد به صورت مکتوب به شعبه مرکزی اعلام شده و یک نسخه از آن نیز برای بنده ارسال شود.

,

وی در پایان در مورد برگزاری انتخابات عنوان کرد: تمام تلاش خود را بکار می‌گیریم تا انتخابات باشکوهی را برگزار کنیم و همه ما از مردم و مسئولان وظیفه داریم یک انتخابات باشکوهی را برگزار کنیم.

,

حقیقی تاکید کرد: ما در انتخابات واقعا می‌خواهیم قانون انتخابات اجرا شود تا شائبه‌ای ایجاد نشود و اجرای قانون انتخابات نیز این است که انتخابات سالم بوده و با رقابت در فضای امن و باشکوه بیشتری برگزار شود و همه در برگزاری ارکان انتخابات وظیفه دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه