اخبار داغ

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان خبرداد؛

ارائه 2958 فقره تسهیلات به واحدهای خسارت دیده ناشی از سیل در استان زنجان

ارائه 2958 فقره تسهیلات به واحدهای خسارت دیده ناشی از سیل در استان زنجان
مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان با اشاره به سهم استان زنجان در ارائه تسهیلات به بازسازی حوادث سیل امسال گفت: 2 هزار و 958 فقره تسهیلات به واحدهای خسارت دیده ناشی از سیل در استان زنجان ارائه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; سجاد صنعتی‌منفرد امروز در جلسه شورای هماهنگی بانک‌ها با اشاره به ارائه تسهیلات مسکن روستایی در سه مرحله انجام می‌شود اظهار کرد: امسال در مجموع 2 هزار و 958 فقره سهم استان زنجان در زمینه‌ بازسازی حوادث سیل در نظر گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه از این تعداد 180 فقره برای احداث شهری است افزود: یک هزارو 328 فقره نیز برای احداث روستایی در نظر گرفته شده که یک هزار و 450 فقره نیز برای بحث تعمیری در نظر گرفته شده است.

,

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان با بیان اینکه تسهیلات احداث شهری 50 میلیون تومان بوده و 24 میلیون تومان بلاعوض است عنوان کرد: در احداث روستایی نیز 40 میلیون تومان وام بوده و 16 میلیون تومان بلاعوض است.

,

وی ابراز کرد: در بحث تعمیری نیز 15 میلیون تومان وام در نظر گرفته شده و 5 میلیون تومان نیز بلاعوض است.

,

صنعتی‌منفرد افزود: در بحث احداث شهری اعتبارات به صورت سه مرحله‌ای ارائه می‌شود و مرحله سوم نیز 10 روز قبل ابلاغ شده است و در مرحله اول و دوم 82 درصد انعقاد قرارداد انجام شده است.

,

وی بیان کرد: مرحله سوم را بانک مسکن، ملی و توسعه تعاون به شعبات خود ابلاغ کردند و درخواست ما این است که بانک تجارت نیز این مرحله را به شعبات خود ابلاغ کند.

,

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان افزود: تسهیلات بلاعوض‌ تا اخر امسال برای مردم پرداخت می‌شود و این بلاعوض‌ها زمانی قابل پرداخت است که انعقاد بانکی انجام شده باشد که هنوز در احداث شهری بانک تجارت مرحله سوم را به شهرستانها ابلاغ نکرده است.

,

وی عنوان کرد: در بحث روستایی نیز مرحله اول و دوم انعقاد قرار داد‌ها 83 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اگر مرحله سوم را نیز لحاظ کنیم این میزان 78 درصد رسیده و درخواست ما از بانکهای صادرات، تجارت، ملت و رفاه این است که هنوز مرحله سوم را به شعبات خود ابلاغ نکردند که نسبت به ابلاغ آن اقدام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه