اخبار داغ

دبیر کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ملایر:

اقدامی برای جذب ورزشگاه ۵ هزارنفری ملایر نشده است!

اقدامی برای جذب ورزشگاه ۵ هزارنفری ملایر نشده است!
دبیر کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ملایر گفت: ورزشگاه ۵ هزارنفری شهرستان ملایر یک پروژه ملی و استانی که ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برای آن اعتبار در نظر گرفته‌شده است و هنوز اقدامی برای آن نشده است و باید پیگیری شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ شورای اداری و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ملایر پیش از شهر امروز در فرمانداری این شهر برگزار شد و ایرج کریمی دبیر کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ملایر آخرین وضعیت تخصیص اعتبارات شهرستان ملایر را اعلام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

کریمی در این جلسه  اظهار داشت: اعتبارات جذب‌شده شهرستان طبق آخرین بررسی‌های انجام‌شده تاکنون ۶۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده است.

,

وی افزود: این اعتبارات شامل پروژه‌های ملی استانی شده، سرمایه استانی از محل درآمد نفت و گاز، توازن و ماده ۱۰ قانون ملی و سایر ردیف‌های متفرقه است .

,

دبیر کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ملایر گفت: از محل استانی ۵۰ درصد استانی ۵۰ درصد، توازن ۳۰ درصد و نفت و گاز ۱۰ درصد به استان ابلاغ‌شده و به‌تبع آن دستگی‌های اجرایی آن را درافت کرده‌اند اما برخی دستگاه‌ها هنوز اقدامی نکرده‌اند.

,

 وی با اشاره به نام اسامی دستگاه‌های اجرایی که اقدامی هنوز برای دریافت این اعتبارات انجام نداده‌اند تصریح کرد:تا این تاریخ دستگاه‌های که مراجعه کرده و اعتبارات به آنان تخصیص داده‌شده است میانگین تخصیص شهرستان به ۱۸ درصد رسیده است و اگر دستگاه‌های دیگر مراجعه کنند این سرجمع به ۲۵ درصد می‌رسد.

,

کریمی افزود: دستگاه‌های اوقاف و امور خیریه، گمرک، بسیج سازندگی، آموزش فنی حرفه‌ای، کتابخانه‌ها، نوسازی مدارس، هلال‌احمر، بنیاد مسکن، امور عشایری، جهاد کشاورزی، شرکت برق ، شرکت شهرک‌های صنعتی، راهداری و ورزش و جوانان دستگاه‌هایی هستند که اقدامی برای تخصیص نکرده‌اند.

,

پس از سخنان دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان ملایر ادارت نامبرده شده در خصوص وضعیت عدم اقدام برای تخصیص اعتبارات صحبت های لازم را انجام داده و بحث تبادل موافقت نامه ها را مشکل اصلی در موضوع اعلام کردند.

,

اما نکته جالب توجه درباره عدم اقدام برای تخصیص ورزشگاه ۵ هزار نفری ملایر بود و کریمی در این باره بیان کرد: ورزشگاه ۵ هزار نفری شهرستان ملایر یک پروژه ملی و استانی که ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برای آن در نظر گرفته شده است و هنوز اقدامی برای آن نشده است و باید پیگیری شود.

,

با صحبت های دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان ملایر بازهم جای خالی رئیس اداره ورزش و جوانان بیش از پیش حس می شود و اگر پیگیری برای تخصیص بودجه بین ورزشگاه نشود باید سال ها دیگری نیز منتظر افتتاح آن باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه