اخبار داغ

رئیس اتحادیه مشاورین املاک سمنان:

کاهش 50 درصدی خرید و فروش مسکن در شهر سمنان

کاهش 50 درصدی خرید و فروش مسکن در شهر سمنان
رئیس اتحادیه مشاورین املاک سمنان از کاهش 50 درصدی معاملات در سطح شهر سمنان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین ابراهیمی رئیس اتحادیه مشاورین املاک سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت، در خصوص وضعیت قیمت مسکن حال حاضر شهرستان سمنان، گفت: در حال حاضر در ثبات نسبی به سر می برد و قیمت مسکن به هیچ وجه کاهش پیدا نکرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

رئیس اتحادیه مشاورین املاک سمنان مصالح ساختمانی و دستمزد نیروی انسانی را عامل کاهش نیافتن قیمت مسکن در شهر سمنان دانست و افزود: قیمت ساختمان ها و ویلایی کاهش پیدا نکرده است اما با کاهش 5 درصدی زمین های فرسوده و کلنگی سطح شهر روبه رو هستیم.

,

ابراهیمی با اعلام اینکه 50 درصد معاملات خرید و فروش مسکن کاهش پیدا کرده است، تصریح کرد: با افزایش 3 برابری مصالح ساختمانی در ماه های گذشته، متاسفانه با رکود بازار مواجه هستیم.

,

وی ادامه داد: با توجه به راکد بودن بازار مسکن در طی 4 ماه اخیر سالجاری، دیگر با کاهش و افزایش قیمت مواجه نیستیم و به شهروندان توصیه می شود برای خرید مسکن اقدام کنند.

,

رئیس اتحادیه مشاورین املاک سمنان اظهار کرد: با کاهش قیمت کالاهای اساسی خانواده ها مانند خوراک، پوشاک و.. شاهد کاهش قیمت مسکن خواهیم بود.

,

ابراهیمی ادامه داد: ثبات نسبی قیمت مسکن باعث شده است آرامشی در بازار ایجاد شده تا شهروندان بتوانند براحتی به خرید و فروش بپردازند.

,

وی در خصوص قیمت اجاره بها در سطح شهر افزود: در طی یک سال گذشته تا کنون قریب به 15 تا 20 درصد افزایش پیدا کرده است.

,

رئیس اتحادیه مشاورین املاک سمنان مطرح کرد:متاسفانه برخی شهروندان در زمان افزایش و گرانی قیمت ها برای خرید اقدام می کنند که این عامل خود باعث افزایش چند برابری قیمت ها می شود

,

ابراهیمی درخصوص وضعیت قیمت مسکن مهر اظهار کرد: خانه های مسکن مهر قریب به 10 تا 15 درصد کاهش پیدا کرده است.

,

وی با اشاره به قیمت مسکن در شهر سمنان گفت: قیمت ها در سطح شهر با توجه به موقعیت مکانی و نوساز بودن آن متفاوت است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه