اخبار داغ

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری لرستان:

برخی شهرداری‌های لرستان به ملک شخصی شورا و شهردار تبدیل شده است

برخی شهرداری‌های لرستان به ملک شخصی شورا و شهردار تبدیل شده است
مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری لرستان با بیان اینکه برخی شهرداری‌های لرستان به ملک شخصی شورا و شهردار تبدیل شده است گفت: با هیچ شهرداری تعارف نداریم اگر کوتاهی و تخلف ببینیم وارد عمل می‌شویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، قدرت فلاح نژاد ظهر امروز در مراسم معارفه شهردار الیگودرز  اظهارداشت: تنها ۲۰ درصد اعتبارات در اختیار استانداری است و ۸۰ درصد مابقی از طریق وزارتخانه‌ها در قالب پروژه‌های ملی تخصیص می‌یابد که باید به آنها وصل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

وی از جمله مشکلات شهرداری‌ها را تورم و نا کارآمدی نیروها دانست و افزود: متاسفانه بعضا مشاهده می‌شود شهرداری ملک شخصی شوراها و شهردار و پرسنل است که در این مورد شهرداری‌ها باید پوست اندازی کرده و اولویتشان ساماندهی نیروها باشد.

,

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری لرستان عدم شفافیت بودجه و عدم برخورد با تخلفات ساختمانی را از دیگر مشکلات برشمرد و عنوان کرد: کمیسیون ماده ۱۰۰ نباید به محل کسب درآمد شهرداری تبدیل شود و لازم است پیشگیری صورت گیرد.

,

فلاح نژاد خرم‌آباد را گرانترین شهر لرستان پس از تهران دانست و بیان کرد: وقتی شهرداری به درآمد صدور پروانه ساخت ساختمانی تکیه می‌کند قطعا اینگونه مشکلات پیش خواهد آمد.

,

وی گفت: هنگامی که شهرداری ۹ ماه حقوق معوقه دارد پرداخت اضافه کار و جمعه کاری معنی ندارد و به جایی رسیده‌ایم که کار عمرانی تعطیل و گزارش عملکرد و افتخارات شهرداران پرداخت حقوق است.

,

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری لرستان تصریح کرد: بعضا مشاهده می‌شود که مصوبات  شوراها که باید در راستای کاهش هزینه و افزایش در آمد تدوین شود به مصوبات تخفیف عوارض به اشخاص خلاصه شده است که در این زمینه برخورد قانونی انجام می‌گیرد.

,

وی ضمن قدردانی از  اقدامات و تلاش‌های سرپرستان شهرداری خطاب به شهردار منتخب گفت: مبنای فعالیت شما باید قانون باشد و بر اساس قانون پرداخت هرگونه اضافه کار و همچنین استخدام در شهرداری ممنوع است.

,

فلاح نژاد اظهارداشت: امیدواریم که شهردار منتخب عملگرا باشد و قطعا ما با هیچ شهرداری تعارف نداریم و هرکجا کوتاهی و تخلف ببینیم ورود پیدا خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه