اخبار داغ

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان همدان خبر داد؛

آغاز ثبت‌نام طرح ملی مسکن همدان تا ۱۰ روز آینده

آغاز ثبت‌نام طرح ملی مسکن همدان تا ۱۰ روز آینده
مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان همدان از آغاز ثبت‌نام طرح ملی مسکن همدان تا ۱۰ روز آینده خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن ربانی ارشد، مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان همدان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛  در خصوص روند اجرای طرح ملی مسکن در استان همدان اظهار کرد: این طرح در ۱۰ استان کشور از جمله استان همدان براساس اعلام آمادگی و وجود متقاضی برای ثبت نام انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه به دلیل حجم ثبت نام کنندگان و متقاضیان مسکن وزارت راه و شهرسازی در هر روز سایت ثبت نام سه استان را باز می‌کند افزود: ظرف دو سه روز آینده (نهایت تا ۱۰ روز دیگر) سایت ثبت نام متقاضیان مسکن در استان همدان نیز آغاز به کار می‌کند.

,

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان همدان ادامه داد: در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت تا دو هزار نفر می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.

,

ربانی ارشد خاطرنشان کرد: در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت مانند همدان و ملایر به نسبت جمعیت تعداد افراد واجد شرایط برای ثبت نام طرح ملی مسکن افزایش می‌یابد.

,

وی در خصوص شرایط ثبت‌نام در این طرح گفت: این شرایط شامل تاهل فرد، سکونت ۵ سال در شهر مورد نظر، فرد متقاضی خانه اولی باشد و تاکنون از امکانات دولتی استفاده نکرده باشد.

,

ربانی ارشد بیان کرد: سقف تسهیلات این طرح ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان با بازپرداخت اقساط در ۱۸ ماه انجام می‌شود.

,

وی در خصوص روند اجرای ساخت مساکن مهر در استان همدان نیز تصریح کرد: ساخت مساکن مهری که مشکلات حقوقی ندارد امسال به اتمام می‌رسد.

,

ربانی ارشد اضافه کرد: در حال حاضر ۵۰۰ مسکن مهر در همدان معارض حقوقی ندارند و ۲۲۰ مسکن مهر نیز دارای معارض حقوقی هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه