اخبار داغ

فرماندار بهشهر خبر داد

خسارت 270 میلیارد ریالی سیل اخیر به بهشهر/آسیب 30 تا 60 درصدی به 54 واحد مسکونی روستایی

خسارت 270 میلیارد ریالی سیل اخیر به بهشهر/آسیب 30 تا 60 درصدی به 54 واحد مسکونی روستایی
فرماندار بهشهر با بیان اینکه سیل اخیر حدود 27 میلیارد تومان به بهشهر خسارت وارد کرد؛ گفت: در این حادثه، نزدیک به 54 واحد مسکونی روستایی دچار آسیب شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی خنجری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص مجموع میزان خسارات وارده سیل به بخش‌های روستایی، تاسیسات زیربنایی، اراضی زراعی و باغی این شهرستان اظهار کرد: سیل اخیر مجموعا نزدیک به 27 میلیارد تومان به بهشهر خسارت وارد کرد.

وی با بیان اینکه بیشترین خسارت وارده متوجه بخش کشاورزی شده است؛ افزود: سیل اخیر بیش از 12 میلیارد تومان خسارت به این بخش وارد کرده است.

فرماندار بهشهر در خصوص جزییات بیشتر خسارات وارده خاطرنشان کرد: در کنار این خسارت‌ها، چاه آب شرب شهری بهشهر حدود دو میلیارد تومان خسارت دید، شهرداری خلیل‌شهر 5 میلیارد تومان و شهرداری بهشهر 3 میلیارد تومان خسارت دید.

خنجری در خصوص تعداد و میزان خسارت وارده به واحدهای مسکونی پاسخ داد: در این حادثه، نزدیک به 54 واحد مسکونی روستایی دچار آسیب شدند که میزان خسارت‌ها از 30 تا 60 درصد برآورد شده است.

وی یادآور شد: سیل دوازدهم آبان‌ماه، موجب آبگرفتگی معابر و راه‌های روستایی و شهری، آبگرفتگی مرغداری‌ها و دامداری‌ها، آبگرفتگی اراضی کشاورزی اعم از باغی و زراعی شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه