اخبار داغ

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه:

سنگ‌اندازی بانک‌ها مهمترین مشکل در فضای کسب و کار کرمانشاه است

سنگ‌اندازی بانک‌ها مهمترین مشکل در فضای کسب و کار کرمانشاه است
رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه سنگ‌اندازی بانکها را مهمترین مشکل در فضای کسب و کار این استان دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کیوان کاشفی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز  در خصوص بهبود فضای کسب و کار در استان کرمانشاه اظهار داشت: بیشتر مشکلات موجود در فضای کسب و کار مربوطه به قوانین و مقررات صادر شده در کشور است که سبب ایجاد مسائلی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه نمیتوان گفت همه مشکلات موجود در فضای کسب و کار مربوط به استان کرمانشاه است، افزود: از این نظر که مشکلات کشور در همه استان ها وجود دارد انتظار می رود در استان با توجه به نرخ بیکاری بالا فضای کسب و کار بهتر باشد.

,

این مسئول بیان داشت: در دو فصل گذشته جایگاه کرمانشاه از نظر بهبود فضای کار بهتر شده به گونه ای که در گذشته در رتبه های آخر قرار داشت اما در دو فصل قبل ۹ پله صعود و در فصل قبل ۳ پله نزول داشت.

,

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای برنامه ریزی های انجام شده که بخشی از آن در طرح اقتصاد مقاومتی آمده شاهد بهبود جایگاه استان از نظر فضای کسب و کار تا پایان سال باشیم.

,

کاشفی با تاکید بر اینکه شاخص فضای کسب و کار از اصلی ترین شاخصه ها برای جذب سرمایه گذاری است، عنوان کرد: مهمترین مشکلات موجود در فضای کسب و کار بنا به نظر سنجی اعلام شده توسط بخش خصوصی تغییرات پی در پی سیاست ها و قوانین و مقررات، سنگ اندازی در پرداخت تسهیلات بانکی، تغییرات قیمت مواد اولیه است.

,

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه خواستار همکاری دستگاه های مختلف برای بهبود فضای کسب و کار شد و افزود: تدوین و اجرای سند رونق تولید یکی از گام های موثر در بهبود فضای کسب و کار در استان کرمانشاه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه