اخبار داغ

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان:

کمبود منابع اعتباری نوسازی ناوگان را با مشکل مواجه کرده است

کمبود منابع اعتباری نوسازی ناوگان را با مشکل مواجه کرده است
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: کمبود منابع اعتباری، نوسازی ناوگان حمل و نقل راهداری و جاده ای را با مشکل مواجه کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛جواد یوسفی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: نوسازی ناوگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان هر سال انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه در زمان گذشته در زمینه نوسازی ناوگان استان زنجان وضعیت مطلوبی داشته است، ادامه داد: امسال نیز با وجود محدودیت های اعتباری اقدامات لازم در این زمینه انجام می شود.

,

این مسئول با اشاره به خرید بیل مکانیکی به قیمت 2 میلیارد و 200 میلیون تومان برای استان، افزود: قیمت ماشین آلات بسیار گران شده است.

,

 معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه منابع محدود و گرانی تجهیزات اجازه نمی دهد تا نوسازی بیش از این انجام شود، افزود: در حال حاضر میانگین عمر ناوگان سواری استان زنجان زیر 12 سال است.

,

یوسفی میانگین عمر ناوگان عمومی استان را 20 سال عنوان کرد و گفت: میانگین عمر ناوگان سنگین استان زنجان نیز بالای 25 سال است.

,

وی خاطرنشان کرد: به مالکین ناوگان فرسوده توصیه می شود از فرصت های پیش آمده برای نوسازی ناوگان خود استفاده کنند.

,

این مسئول با بیان اینکه ضروری است در ایام زمستان رانندگان با توجه به شرایط فصل رانندگی کنند، بیان داشت: با آغاز بارش های باران و برف شرایط جاده متفاوت می شود که توجه به نکات لازم موجب می شود تا از تصادفات جلوگیری شود.

,

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با اشاره به اینکه عدم توجه به شرایط راه موجب انحراف و واژگونی خودرو شده و مشکلات عدیده ای را به وجود می آورد، تصریح کرد: ضروری است رانندگان به شرایط جاده توجه ویژه نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه