اخبار داغ

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان خبر داد؛

ایجاد ۱۸۷۸ شغل جدید برای مددجویان استان همدان

ایجاد ۱۸۷۸ شغل جدید برای مددجویان استان همدان
مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: یک هزار و ۸۷۸ نفر از مددجویان تحت حمایت پس از کسب مهارتهای شغلی و دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی در هفت‌ماهه نخست سال جاری وارد بازار کار شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیمان ترکمانه، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان در گفتگو با خبرنگار  عصر همدان؛ با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری یک هزار و  ۸۷۸ مورد اشتغال ایجادشده است، اظهار کرد: یک هزار و ۴۸۴ مورد از این مشاغل از طریق پرداخت تسهیلات و ۳۹۴ شغل نیز از طریق فرآیند کاریابی ایجاد ‌شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین راهکارهای توانمندسازی خانواده های تحت حمایت، ایجاد اشتغال پایدار برای آنهاست و در این زمینه با یاری بانکهای عامل و برگزاری دوره‌های آموزش فنی و حرفه ای درصدد دستیابی به آن هستیم ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون برای ایجاد مشاغل جدید ۳۹ میلیارد تومان به مجریان این طرحها پرداخت ‌شده است.

,

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان همدان با بیان این مطلب که ۵۶۰ مورد از مشاغل ایجاد شده با پرداخت ۸ میلیارد تومان از منابع داخلی و ۹۲۴ مورد از این شغلها با پرداخت ۳۱ میلیارد تومان از منابع بانکی بوده است، ادامه داد: بانکهای عامل با در نظر گرفتن مشکلات و تنگناهای خانواده های تحت حمایت، نهایت همکاری را در تسهیل و تسریع پرداخت این تسهیلات به  معمول داشته اند.

,

ترکمانه با بیان اینکه ۲۸ میلیارد تومان از این تسهیلات برای ایجاد ۹۸۲ فرصت شغلی در قالب اشتغال پایدار در روستاهای استان همدان پرداخت شده است، افزود: بخش عمده ای از این افراد از مددجویان ساکن در مناطق محروم استان بوده اند که اختصاص این تسهیلات به این مناطق موجب شده تا علاوه بر توجه ویژه به رونق تولید، به توسعه و پیشرفت این مناطق نیز کمک شایان توجهی شود.

,

مدیرکل کمیته امداد استان همدان با تاکید بر اهمیت ارائه آموزشهای فنی و حرفه ای قبل از پرداخت تسهیلات گفت :۴ هزار و ۷۵۷ نفر از آموزشهای کوتاه ‌مدت و بلند مدت در ۷ ماهه سال جاری بهره‌مند شده‌اند.

,

وی جذب افراد آموزش دیده ای که تاکنون موفق به بهره مندی از موقعیتهای شغلی نشده اند را فرصت بسیار مناسبی دانست و افزود: مددجویان آموزش‌دیده از بسته های تشویقی شامل دریافت تسهیلات یا معافیت از پرداخت ۲ سال حق بیمه این نیروها بهره مند می شوند.

,

ترکمانه از انجام ۲۹ هزار و ۳۷۳ مورد نظارت و سرکشی از طرحهای در حال اجرا توسط کارشناسان این نهاد خبر داد و گفت: نظارت مستمر و دقیق موجب کارایی بهتر و پایداری طرحهای مددجویان می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه