اخبار داغ

قرار بازداشت «شبنم نعمت‌زاده» تمدید شد/خبری از آزادی نیست

قرار بازداشت «شبنم نعمت‌زاده» تمدید شد/خبری از آزادی نیست
قرار بازداشت «شبنم نعمت‌زاده» 16 آبان به اتمام رسید و مجددا به دستور قاضی پرونده تمدید شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شبنم نعمت‌زاده، فرزند محمدرضا وزیر اسبق صمت شهریور ماه امسال بازداشت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
اتهامات وی، مشارکت در اخلال عمده از طریق اخلال در توزیع مایحتاج عمومی دارو به مبلغ یک هزار و ۸۵۰ میلیارد و ۱۴۸ میلیون و ۳۷۹ هزار و ۵۹۹ ریال با علم به موثر بودن در ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی، مشارکت در تحصیل مال از طریق نامشروع به همان مبلغ ذکر شده و سوء استفاده از جواز و امتیاز تعویض شده،  مشارکت در اخلال نظام دارویی کشور، فعالیت غیرمجاز در شبکه دارویی در استان البرز بدون مجوز وزارت بهداشت و نگهداری غیرمجاز دارو بدون تشریفات قانونی در حکم قاچاق بازداشت است.
,
 
,
این درحالی است که قرار بازداشت برای نعمت زاده تا 16 آبان بوده است.
,
 
,
قاضی مسعودی مقام، رئیس دادگاه نیز اعلام کرد که امکان صدور قرار وثیقه و آزاد شدن نعمت‌زاده وجود ندارد و در صورت نیاز باز هم تمدید خواهد شد.
,
 
,
بنابراین با تأکید رئیس دادگاه، امکان صدور قرار وثیقه و آزاد شدن متهم نعمت‌زاده وجود ندارد.
,
 
,
براساس این خبر، قرار وثیقه برای این متهم مطرح نیست بلکه قرار بازداشت وجود داشته است و قاضی نیز اعلام کرده چنانچه تا 16 آبان، حکم دادگاه اعلام شود، تکلیف این متهم روشن است در غیر اینصورت قرار بازداشت تمدید می‌شود.
,
 
,
حالا با پیگیری‌های انجام شده مشخص شد که سه روز از مهلت به اتمام رسیدن قرار بازداشت شبنم نعمت زاده گذشته و قرار بازداشت وی به دستور قاضی تمدید شده است.
,
 
,
اگر برای این متهم قرار وثیقه صادر می‌شد، وی می توانست قرار دیگری را تأمین کند اما چون قرار بازداشت موقت برای وی صادر شده، خبری از آزادی نیست.
,
 
,
همچنین براین اساس، هنوز مشخص نیست که چه زمانی حکم این متهم صادر شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه