اخبار داغ

امام جمعه پاوه:

وحدت بین شیعه و سنی توطئه‌های دشمن را خنثی کرده است

وحدت بین شیعه و سنی توطئه‌های دشمن را خنثی کرده است
امام جمعه پاوه گفت: وحدت بین شیعه و سنی توطئه‌های دشمنان را همواره خنثی کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز ماموستا ملا قادر قادری صبح امروز یکشنبه در مراسم بزرگ میلاد پیامبر اسلام(ص)  با اشاره به حدیثی از پیامبر اظهار داشت: پیامبر ما امتهای مختلف را نجات داده است و شایسته است که ما نیز به پاسداشت این موهبت الهی میلاد پیامبر اعظم (ص) با شکوه برگزار کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

وی با بیان اینکه چهار روز ولادت، بعثت، هجرت و وفات آن حضرت برای ما مهم و موثر هستند، گفت: آیین ما و پاسداری از آن در دستان مبارک پیامبر بود و امروز هم بر عهده ما است که از دین اسلام و رسالت ایشان پیروی کنیم.

,

امام جمعه پاوه با بیان اینکه در این عصر که تمام هجمه ها به دین و پیامبر اکرم (ص) وارد است پاسداری از دین برای ما یک وظیفه است، گفت: برگزاری این مراسم یک نوع دفاع از پیامبر بزرگوار اسلام در برابر توهین های مکرر نسبت به ساحت ایشان است.

,

ماموستا قادری ادامه داد: در جمهوری اسلامی ایران اهل سنت یک هشتم جمعیت کشور هستند که در ۱۳ استان و در مرزها زندگی می کنند، جمعیت شافعی مذهب آن از بقیه مذاهب بیشتر است و ۱۷ هزار مسجد و یک هزار مدرسه علوم دینی دارند.

,

وی بیان داشت: در طول ۴۰ سال گذشته دشمنان با توطئه های همیشگی سعی در ایجاد اختلاف و تفرقه افکنی بین شیعه و اهل سنت بوده اند اما وحدت مثال زدنی بین برادران شیعه و سنی نقشه های آنها را نقش بر آب کرد.

,

امام جمعه پاوه تصریح کرد: این مراسمات وحدت آفرین به نفع مسلمانان و مبارک است و حضور شیعه و سنی در کنار هم در این مراسمات منشا خیر است و راه ضربه زدن دشمن به کشور را می بندد.

,

وی افزود: تا زمانی که این وحدت وجود داشته باشد دشمن نمی تواند به ما ضربه بزند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه