اخبار داغ

رئیس هیات عامل ایمیدرو خبر داد؛

افتتاح 30 پروژه صنعتی و معدنی در استان‌های کرمان و یزد/ ایجاد بیش از 2 هزار فرصت شغلی به دنبال بهره برداری از این پروژه ها

افتتاح 30 پروژه صنعتی و معدنی در استان‌های کرمان و یزد/ ایجاد بیش از 2 هزار فرصت شغلی به دنبال بهره برداری از این پروژه ها
رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: در هفته جاری 30 پروژه معدنی و صنعتی در استان های کرمان و یزد افتتاح می شود که به دنبال آن بیش از 2 هزار فرصت شغلی مستقیم ایجاد خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، خداداد غریب پور رئیس هیات عامل ایمیدرو صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هفته جاری 30 پروژه معدنی و صنعتی در استان های کرمان و یزد افتتاح می شود که 24 طرح مربوط به مجموعه شرکت های گل گهر،‌ 4 طرح متعلق به شرکت ملی صنایع مس ایران و شرکت های فولاد بافت همچنین شرکت معدنی و صنعتی چادرملو است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: افتتاح این طرح ها سبب ایجاد بیش از 2 هزار فرصت شغل مستقیم می شود که شامل هزار و 270 شغل در شرکت های گل گهر، 200 شغل در کارخانه های احیای مستقیم بافت، 200 شغل در طرح های شرکت مس و 250 شغل نیز متعلق به احیای مستقیم چادرملو است.

,

رئیس هیات عامل ایمیدرو تصریح کرد: در بهره برداری از این پروژه ها در بخش ریالی بیش از 12 هزار و 500 میلیارد تومان و در بخش ارزی افزون بر 537 میلیون یورو هزینه شده است.

,

غریب پور یادآور شد: ارزش ریالی طرح های مجموعه گل گهر 8 هزار و 200 میلیارد تومان و در بخش ارزی آن 463 میلیون یورو است.

,

وی میزان سرمایه گذاری طرح های شرکت ملی صنایع مس را هزار و 587 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: میزان سرمایه گذاری در شرکت آهن اسفنجی فولاد بافت هزار و 162 میلیارد تومان و سرمایه گذاری در شرکت صنعتی و معدنی چادرملو هزار و 500 میلیارد تومان بوده است.

,


رئیس هیات عامل ایمیدرو مطرح کرد: خط تولید مجتمع فولاد بافت در ماه های گذشته آغاز به کار کرده و آماده بهره برداری است، این کارخانه که از مجموعه طرح های فولاد در استان است، ظرفیت تولیدی معادل 800 هزار تن در سال دارد.

,
,

راه اندازی کارخانه اسید سولفوریک طرحی زیست محیطی است

, راه اندازی کارخانه اسید سولفوریک طرحی زیست محیطی است,

غریب پور در پایان گفت: در سفر روحانی به استان کرمان کارخانه اسید سولفوریک مس سرچشمه نیز افتتاح می شود، ساخت این کارخانه با هدف مهار گازهای خروجی و تبدیل آن به اسید سولفوریک صورت گرفته که می توان از آن به عنوان یک طرح زیست محیطی یاد کرد.

, افتتاح,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه