اخبار داغ

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

مجلس در نظارت‌ها ناکارآمد عمل کرده است

مجلس در نظارت‌ها ناکارآمد عمل کرده است
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی در زمینه نظارت عملکرد خوبی نداشته و این موضوع به عنوان یکی از ضعف های آن محسوب می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد بیگدلی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی همواره در زمینه نظارت های لازم دچار ضعف بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه در کل کشور این نظارت ها ضعیف است،بیان داشت: این ضعف نظارت ها موجب شده تا مردم نیز گاهی با مشکلات ریز و درشت دست و پنجه نرم کنند.

,

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی یکی دیگر از نقاط ضعف مجلس شورای اسلامی را قانونگذاری بیش از حد عنوان کرد و گفت: زمان بسیاری در مجلس صرف قانونگذاری می شود در حالی که به این تعداد قانونگذاری در کشور نیاز نیست.

,

بیگدلی با بیان اینکه کشورهای پیشرفته از جمله فرانسه که دارای تاریخ و تمدن بیشتری از ما هستند،زمان کمتری به قانونگذاری اختصاص می دهند، افزود: ما هر روز در حال قانونگذاری هستیم.

,

وی با اشاره به وجود قوانین موازی و قوانین متعدد در کشور، تصریح کرد: این نوع قانونگذاری موجب سردرگمی و ایجاد مشکلات برای مردم می شود.

,

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ضروری است مجلس به جای برگزاری هر هفته سه جلسه و هر جلسه 4 ساعت برای قانونگذاری،در زمینه نظارت جدی تر گام بردارد.

,

بیگدلی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی مباحث بیشتری را کمیسیون ها پیگیری کند، خاطرنشان کرد: باید فقط در مواقع ضروری و نیاز قانونگذاری انجام شود.

,

وی خاطرنشان کرد: ضروری است مجلس شورای اسلامی قوانین مشکل دار را حل کرده و به قانونگذاری بیش از حد روی نیاورد.

,

این نماینده ادامه داد: مجلس شورای اسلامی در سیاست خارجی همراه با منویات مقام معظم رهبری حرکت کرد و  از انسجام خوبی برخوردار بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه