اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا خبر داد:

میزبانی مازندران از مسابقات قهرمانی کشتی نیروهای پنج‌گانه سپاه پاسداران

میزبانی مازندران از مسابقات قهرمانی کشتی نیروهای پنج‌گانه سپاه پاسداران
معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا و رئیس هیات کشتی بسیج مازندران گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین، مسابقات قهرمانی کشتی نیروهای پنج‌گانه سپاه پاسداران به میزبانی استان مازندران برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، جواد بخشی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات قهرمانی کشتی نیروهای سپاه پاسداران در ساری با اشاره به اینکه هفته بسیج یادآور مقطع طلایی تاریخ  و همبستگی و هم پیمانی ملت ایران است، اظهار کرد: تشکیل شجره طیبه بسیج و فداکاری‌ها، رشادت‌ها و خدمات ارزشمند و بی‌نظیر بسیج، خاطره‌ها و تاریخ انقلاب اسلامی را به خود معطوف ساخته است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های مازندران در حوزه ورزش به ویژه در رشته کشتی، تربیت بدنی ستاد کل سپاه مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی نیروهای کادر و وظیفه پنج‌گانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به مازندران سپرده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با اشاره به اینکه این مسابقات 5 و 6 آذرماه امسال در اردوگاه شهید عظیمی بهزیستی شهرستان بابلسر برگزار می شود، تصریح کرد: در این مسابقات بیش از 200 نفر از پاسداران و سربازان از سراسر کشور حضور دارند.

رئیس هیات کشتی بسیج مازندران با اعلام اینکه همه مسئولان و متولیان امر در این رویداد ملی پای کار باشند، افزود: این مسابقات با عنوان جام چهلمین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین برگزار می‌شود.

بخشی با بیان اینکه برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات کمیته‌های مختلفی در سطح استان تشکیل شده است، گفت: قرار است در اختتامیه این مسابقات از ورزشکارانی که حاضر نشدند مقابل رژیم صهیونیستی رقابت کنند، تجلیل شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه