اخبار داغ

فرمانده مرزبانی کشور:

مرزبانان ربوده شده در سلامت کامل هستند/ فریب خوردگان و اشرار تا دیر نشده به کشور بازگردند

مرزبانان ربوده شده در سلامت کامل هستند/ فریب خوردگان و اشرار تا دیر نشده به کشور بازگردند
فرمانده مرزبانی کشور گفت: مرزبانان ربوده شده در سلامت کامل هستند اما هنوز هیچ زمان مشخصی برای آزادی آنها تعیین نشده ولی با تمام توان تلاش می کنیم تا این همرزمان و فرزندان انقلاب را به کشور بازگردانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار قاسم رضایی که به زاهدان سفر کرده بود در گفتگو با عصرهامون ضمن تبریک هفته وحدت به مردم سیستان وبلوچستان گفت: در مقوله وحدت در ایران اسلامی اصلاً موضوع شیعه و سنی مطرح نیست و همه مردم ما یکپارچه هستند و برای اعتلای نظام و انقلاب تلاش می کنند اما دشمنان قصد دارند تا با به راه انداختن مواردی همچون شیعه و سنی اختلاف افکنی کرده و از این فضای تشنج آمیز برای خود ماهی گیری کنند.
 
وی افزود: سیستان وبلوچستان نماد وحدت است و مردم این استان در روابط اجتماعی کوچکترین مشکلی ندارند و همین تفاهم و برادری حلال مشکلات منطقه است کما اینکه تا امروز نیز با همین رویه پیش رفته اند و شاهد امنیت پایدار در منطقه هستیم.
 
وی ادامه داد: تعاملات اجتماعی، رفت و آمدهای خانوادگی و بعضاً سنت های حسنه ازدواجی که میان شیعه و سنی در سیستان وبلوچستان اتفاق می افتد این استان را به پیشانی وحدت کشور تبدیل کرده و آنچه در برخی رسانه های خارجی شنیده می شود تنها ساخته و پرداخته ذهن مسموم و پلید خودشان است اما در واقعیت هیچ اختلاف و تفرقه ای میان این مردم وجود ندارد.
 
وی تاکید کرد: به برکت همین وحدت، برادر و همدلی است که مرزهای سیستان وبلوچستان در تمام نقاط آن ایمن می باشد و سرمایه گذاران بخش خصوصی می توانند با آرامش خاطر و بدون استرس در این استان فعالیت اقتصادی انجام دهند و این باور را داشته باشند که مردم استان بهترین مرزداران کشور هستند و هرگز اجازه تعرض نیروی خارجی را نمی دهند.
 
به گفته رضایی؛ در سیستان وبلوچستان کارهای عمرانی واقتصادی زیادی انجام شده اما به دلیل سبقه تاریخی عقب ماندگی ها نیازمند هستیم تا سطح خدمات رسانی و تامین زیرساخت ها افزایش یابد کمااینکه شاهد هستیم دولت نیز اموری مانند گازرسانی در این استان را تسریع بخشیده است.
 
فرمانده مرزبانی کشور شهروندان این استان را مردمانی نجیب، غیور و فهیم دانست که در راه مرزبانی از ایران اسلامی در پهنه هزار و600 کیلومتری استان رشادت های زیادی از خود نشان داده اند.
 
وی خطاب به برخی افرادی که فریب خورده و در دام گروهک های مخالف افتاده اند گفت: تا دیر نشده به کشور خود بازگردید و بدایند راهی را که در پیش گرفته اید شایسته نیست و دست از شرارت بردارید تا از رافت اسلامی نیز برخوردار شوید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

,

سردار رضایی تاکید کرد: تاکنون و براساس اطلاعات موجود، مرزبانان ربوده شده در سلامت کامل هستند اما هنوز هیچ زمان مشخصی برای آزادی آنها تعیین نشده ولی با تمام توان تلاش می کنیم تا این همرزمان و فرزندان انقلاب را به کشور بازگردانیم.

,
,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه