اخبار داغ

در ششمین یادواره شهید دادستان"قلعه نو" مطرح شد:

شهدا درس آزادگی و خودباوری را به ما آموختند/امنیت و آرامش کشور به برکت خون شهدا حاصل شده است

شهدا درس آزادگی و خودباوری را به ما آموختند/امنیت و آرامش کشور به برکت خون شهدا حاصل شده است
جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: امنیت و آرامش کنونی را مرهون از خودگذشتگی و جان فشانی شهدای گرانقدر هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، ششمین یادواره شهید دادستان موسی نوری قلعه نو در دانشگاه زابل برگزار شد.

در این مراسم سردار ناظری، جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: در طول ۴۰ سال دفاع از انقلاب اسلامی ایران شهدای بسیاری تقدیم انقلاب اسلامی کرده ایم.

وی با بیان اینکه امنیت و آرامش کشور به برکت خون شهدا حاصل شده است، افزود: به برکت خون شهداء و مقاومت جانانه مردم ایران ظلم در جهان رنگ باخته است و کشورهای استکباری دیگر ادعای ابر قدرتی ندارند.

ناظری بیان کرد: دستگیری سر شبکه فتنه جنگ نرم به برکت خون شهدا در حالی رقم می خورد که امروز مردم و پاسداران ما در راه آرمان های امام و شهدا قرار گرفته اند.

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان افزود: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دو آرمان مهم از جمله تمدن اسلامی و آمادگی ظهور امام زمان (عج) را نوید می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون،,
,
,
,
,
,
,
,
,

وی با بیان اینکه شهید نوری همواره برای خدمت به مردم تلاش می کرد و در برابر نا عدالتی ایستاده بود، گفت: این شهید والا مقام از جمله افرادی بود که به شهادت عشق می ورزید و آرزوی شهادت را در سر می پروراند.

یادواره های شهدا پاسداشت یک اندیشه و تفکر است
موسی سنچولی، فرمانده سپاه زابل نیز در این مراسم با بیان اینکه یادواره های شهدا پاسداشت یک اندیشه و تفکر است، افزود: شهدا با عقلانیت و منطق مسیری را انتخاب کردند که بالاترین درجه غرب الهی نصیب آنها شد.

فرمانده سپاه زابل بیان کرد: امروز همه ما در برابر خون شهدا مسئول هستیم چرا که آنها غرور ملی و امنیت را برای کشور و آسایش مردم به ارمغان آورده اند.

وی ادامه داد: شهدا درس ایثار، گذشت و خودباوری را به ما آموختند و ثابت کردند که در برابر ابر قدرت های جهان با توکل به خدا می توان پیروز میدان بود.


انتهای پیام/

,
,
, یادواره های شهدا پاسداشت یک اندیشه و تفکر است,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه