اخبار داغ

مدیر توزیع برق بروجرد:

۳۲ درصد اعتبارات شهرستان بروجرد تخصیص یافت

۳۲ درصد اعتبارات شهرستان بروجرد تخصیص یافت
فرماندار بروجرد گفت: تاکنون 32 درصد اعتبارات شهرستان بروجرد تخصیص داده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در جلسه شورای اداری که در فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: تاکنون ۳۲ درصد از اعتبارات بروجرد تخصیص یافته اما از تخصیص اعتبارات راضی نیستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

وی افزود: مدیران ادارات موظف هستند با مدیران کل هماهنگ کنند و مبادله نامه را به فرمانداری تحویل دهند تا میزان دقیق تخصیص اعتبارات مشخص شود.

,

فرماندار بروجرد با اشاره به سال رونق تولید عنوان کرد: امسال که سال رونق تولید نامگذاری شده باید همه تلاش‌ها برای حمایت از تولیدکننده و کارگر صورت گیرد که در این راستا بین دانشگاه و صنعت ارتباطی برقرار شده و دانشجویان فنی رشته‌ها در برخی از قسمت‌ها صنایع را همراهی و کمک کردند .

,

وی بیان کرد: باید تلاش کرد تا ارتباط بین دانشگاه و صنعت تقویت شود چرا که این امر در رونق تولید و تولید ملی نقش بسیار مهمی دارد.

,

رحیمی با تاکید بر اینکه باید آمادگی لازم برای بارش‌های امسال داشته باشیم گفت: اگر سیلاب فروردین ماه دوباره تکرار شود و مشکلی رخ دهد بهانه‌ای از کسی پذیرفته نیست و ضروری است تا قبل از بارش‌های زمستانی دستگاه‌ها نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند.

,

فرماندار بروجرد تصریح کرد: امسال لایروبی‌های لازم انجام شده و اگر این امر در سال قبل انجام می‌شد بسیاری از خسارت‌هایی که در سیلاب ایجاد شد، رخ نمی داد.

,

وی با اشاره به مشکلات تعاونی‌ها گفت: ضروری است تا برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد و تکلیف تعاونی‌ها و تعهدشان مشخص شود تا مشکلاتی در بخش‌های مختلف ایجاد نشود.

,

رحیمی خاطر نشان کرد: متاسفانه برخی از تعاونی‌ها پاسخگو نبوده و باید پاسخگو باشیم که تعیین تکلیف تعاونی‌ها امری مهم و ضروری است.

,

فرماندار بروجرد از پرداخت ۱۰ درصد خسارت بخش کشاورزی خبر داد و افزود: اولویت پرداخت خسارت‌ها به زیر ساخت‌ها، راه‌ها، مسکن و سپس کشاورزی بود که تاکنون ۱۰ درصد خسارت‌ها پرداخت شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه