اخبار داغ

فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ:

نخستین کاروان راهیان نور کبودراهنگ، راهی سرزمین نور شد

نخستین کاروان راهیان نور کبودراهنگ، راهی سرزمین نور شد
فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ از اعزام بیش از ۱۰۰۰ دانش آموز این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ سرهنگ محمود بداغی فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ صبح امروز در مراسم افتتاحیه اردوی راهیان نور دانش آموزی در مهدیه کبودراهنگ اظهارکرد: امروز بیش از ۱۳۰ دانش آموز دختر دوره دوم متوسطه طی مراسمی با شکوه با حضور مسئولین شهرستان راهی سرزمین های نور شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با توجه به اعزام دانش آموزان دختر در مرحله اول این برنامه افزود: امروز دانش آموزان دختر مدارس شهر کبودراهنگ به همراه دانش آموزان بخش گل تپه به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

,

بداغی اضافه کرد: تا پایان سال جاری به امید خدا طبق برنامه ریزی های مدون بیش از ۱۰۰۰ دانش آموز به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام خواهند شد.

,

وی با توجه به مدت زمان حضور دانش آموزان در این سفر معنوی بیان کرد: مدت حضور دانش آموران همانند سال های گذشته در این سفر معنوی در منطقه عملیاتی غرب کشور دو روزه و در مناطق عملیاتی جنوب کشور ۴ روزه می باشد.

,

فرمانده سپاه شهرستان کبودراهنگ حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی را مهم دانسته و گفت: با توجه به فرهنگ زنده نگه داشتن یاد شهدا این سفرها زمینه ساز فرهنگ عاشورایی و شهادت در جامعه می باشد.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: امروز کبودراهنگ به ویژه مادران زینبی در این شهرستان افتخار دارند که با تقدیم بیش از ۶۴۱ شهید به انقلاب اسلامی نقشی کلیدی در ماندگاری فرهنگ عاشورا و شهادت در جامعه داشته اند و ادامه پیروی از سیره ولایت وشهدا تا انقلاب مهدی (عج) در این شهرستان ادامه خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه