اخبار داغ

در کمیته برنامه ریزی شهرستان بهار:

شهردار جدید بهار معرفی شد

شهردار جدید بهار معرفی شد
در کمیته برنامه ریزی شهرستان بهار محمدرضا یاری به جای حسن رمضانی به عنوان شهردار جدید شهر بهار معرفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان بهار با حضور محمدرضا عراقی معاون امور عمرانی استانداری صبح امروز در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

در این جلسه تودیع و معارفه شهردار بهار به طور رسمی انجام شده و حسن رمضانی تودیع و محمدرضا یاری به عنوان شهردار بهار معرفی شد.

,

همچنین در این جلسه اکبر حرمتی به عنوان مدیر جدید میراث فرهنگی شهرستان به جای علی اصغر پاشایی معرفی شد.

,

رمضانی که سه سال سمت شهرداری شهر  بهار را برعهده داشت به بیان برخی از مهمترین عملکرد خود پرداخت و گفت: ۱۸۰ هزار مرتر مربع آسفالت معابر، ۱۵ کیلومتر جدول گذاری ، ۱۰ هزار متر مربع پیاده روسازی و ۱۵ کیلومتر لوله گذاری آبیاری قطره ای فضای سبز از عمده عملکرد سه ساله شهرداری بوده است.

,

وی همچنین نصب ۳۰۰ کلید چراغ برق جهت روشنایی معابر شهر ، کلنگ زنی پارک بانوان، ساخت منبع ذخیره آب به میزان یک و نیم میلیون لیتر و حل مشکل فاضلاب شهرک فرهنگیان را از دیگر عملکردش بیان کرد.

,

در ادامه محمدرضا عراقی،معاون امور عمرانی استانداری حسن رمضانی را یکی از بهترین شهرداران استان که موفق به اجرای طرح های خوبی از کمیسیون ماده پنج شده دانست و برای وی آرزوی موفقیت کرده و انتخاب یاری را به عنوان شهردار جدید شهر بهار باعث پیشرفت این شهر بیان کرد.

,

عراقی همچنین در پاسخ به پرسش فرماندار در خصوص طرح مجموعه شهری همدان که ۴ شهر بهار، لالجین ، صالح اباد و مهاجران در آن قرار دارند و باعث نگرانی هایی برای مردم شده گفت: در میزگردی که یک ساعت و نیم به طول انجامید با حضور یک کارشناس این مسئله تبیین شد و از شبکه استانی پخش شد.

,

وی گفت: هیچ جای نگرانی برای مردم نیست، چرا که در این مجموعه شهری هیچ یک از شهرها استقلال و مدیربت خود را از دست نخواهند داد، تنها در اجرای برخی طرح های بزرگ مثل ایجاد میدان بار یا شهرک سفال یا بحث حمل و نقل و ... جانمایی طوری صورت می گیرد که موازی کاری صورت نگرفته و همه این شهرهای نزدیک به هم بتوانند از منابع به خوبی استفاده کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه