اخبار داغ

رئیس جهاد کشاورزی بروجرد:

سیلاب ۶۲ میلیارد تومان به بخش کشاورزی بروجرد خسارت زد

سیلاب ۶۲ میلیارد تومان به بخش کشاورزی بروجرد خسارت زد
رئیس جهاد کشاورزی بروجرد با بیان اینکه سیلاب 62 میلیارد تومان به بخش کشاورزی بروجرد خسارت وارد کرد گفت: برای جبران خسارت زیر ساخت‌ها 4 میلیارد و 500 میلیون تومان به بروجرد پرداخت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، عزت اله نباتی ظهر امروز در جلسه شورای اداری که در فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: در سیلاب فروردین ماه امسال خسارت‌هایی به بخش کشاورزی وارد شد که تاکنون ۲۵۳ میلیون تومان در بخش‌هایی زیر ساختی که نیاز بوده اقدامات لازم انجام شده و یک میلیارد تومان هم  برای کانال‌های آبرسانی، قنات‌ها، استخرهای ذخیره آب هزینه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک، ,

وی افزود: سیلاب در هفت بخش خسارت‌هایی را وارد کرد به طوری که به هفت درصد باغات حدود ۲میلیارد تومان، ۴۹ درصد زراعت ۲۹ میلیارد تومانف ۲۵ درصد در بخش دام و طیور به میزان ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، پنج درصد به زنبورهای عسل سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، ۳٫۶ درصد خاک و آب حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، ۱٫۷ شیلات معادل چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان  و زیر ساخت‌های عمومی ۴۸ میلیارد تومان خسارت وارد کرده است..

,

رئیس جهاد کشاورزی بروجرد عنوان کرد: در مجموع سیلاب ۶۲ میلیارد تومان در بخش کشاورزی به شهرستان بروجرد خسارت وارد کرد  و ۲۰۲۵ پرونده تشکیل شده  و تاکنون به ۳۲۴ نفر حدود سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بلاعوض پرداخت شده است.

,

وی بیان کرد: در بخش زراعی و باغی به ۴۶۱ نفر پنج میلیارد  و ۱۰۰ میلیون تومان بلاعوض پرداخت شده و ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان هم تسهیلات برای جبران خسارت‌ها پرداخت شده و مابقی خسارت‌ها قرار است تا پایان آذرماه پرداخت شود.

,

مدیر جهاد کشاورزی بروجرد گفت: برای جبران خسارت زیر ساخت‌ها چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بروجرد پرداخت شده است.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه