اخبار داغ

رئیس هیئت وزنه برداری استان:

هیئت وزنه‌برداری استان سمنان، بدون یک سالن اختصاصی/ نداشتن اطلاعات لازم، عامل نبود ورزشکار در رشته وزنه برداری است

هیئت وزنه‌برداری استان سمنان، بدون یک سالن اختصاصی/ نداشتن اطلاعات لازم، عامل نبود ورزشکار در رشته وزنه برداری است
رئیس هیئت وزنه برداری استان سمنان نداشتن اطلاعات لازم خانواده ها در خصوص رشته وزنه برداری را از عامل نبود ورزشکار دانست و گفت: هیئت وزنه برداری حتی یک سالن ورزشی در سطح استان ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل باقری رئیس هیئت وزنه برداری استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت، از فعالیت 100 وزنه بردار در سطح استان خبر داد و گفت: رشته ورزشی وزنه برداری ویژه خواهران در شهرستان سمنان در آینده راه اندازی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

رئیس هیئت وزنه برداری استان سمنان با بیان اینکه 20 خواهر وزنه بردار در شهرستان مهدیشهر مشغول فعالیت هستند، افزود: در مسابقات کشوری سالجاری خواهر وزنه بردار مهدیشهری حائز مقام سوم شد.

,

باقری نداشتن هیئت ورزشی وزنه برداری در سطح شهرستان ها را از مهم ترین مشکلات این هیئت دانست و عنوان کرد: در سطح استان سه شهرستان گرمسار، شاهرود و مهدیشهر دارای هیئت ورزشی وزنه برداری هستند.

,

وی ادامه داد: متاسفانه هیئت وزنه برداری استان مکانی مستقر در مرکز استان ندارد که این امر خود یک معظل بزرگ به حساب می آید.

,

رئیس هیئت وزنه برداری استان سمنان مطرح کرد: در یک ماه گذشته مسابقات استعدادیابی منطقه ای ویژه نوجوانان پسر در مشهد با هدف دانش افزایی و استعداد سنجی نوجوانان در رشته وزنه برداری برگزار شد.

,

باقری از برگزاری دو مسابقه برای پیشکسوتان و بزرگسالان در سطح استان خبر داد و عنوان کرد: به دلیل کمبود امکانات و اعتبار لازم استان سمنان قادر به میزبانی مسابقات کشوری نخواهد بود.

,

رئیس هیئت وزنه برداری استان سمنان تجهیز نبودن و نداشتن امکانات لازم برای تمرین و مسابقات را مهم ترین مشکل وزنه برداران سمنانی دانست و افزود: هیئت وزنه برداری حتی یک سالن ورزشی در سطح استان ندارد.

,

باقری تصریح کرد: برای ساخت یک سالن ورزشی در استان برنامه ریزی های لازم انجام شده و زیرساخت آن در حال تکمیل است.

,

وی نداشتن اطلاعات لازم خانواده ها در خصوص رشته وزنه برداری را از عامل نبود ورزشکار در این رشته عنوان کرد و گفت: برگزاری برنامه های استعدادیابی در مدارس سطح استان موجب افزایش تعداد ورزشکار در رشته وزنه برداری می شود.

,

رئیس هیئت وزنه برداری استان سمنان مطرح کرد: وزنه برداران رده پیشکستوتان و بزرگسالان در سطح کشور به مقام های بالایی دست یافتند.

,

باقری اذعان کرد: در سطح استان بالغ بر 8 مربی و 20 داور در این رشته ورزشی مشغول فعالیت هستند که برخی از این افراد برای مسابقات کشوری اعزام می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه