اخبار داغ

چرا برنامه‌های ورزشی در مناطق مرزی مختل می‌شود؟

چرا برنامه‌های ورزشی در مناطق مرزی مختل می‌شود؟
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه دلایل اختلال پخش برنامه‌های ورزشی در مناطق مرزی این استان را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز چند وقتی است که ساکنان مناطق مرزی در تماس های مکرر با این پایگاه خبری از وضعیت پخش برنامه های ورزشی در این مناطق گلایه دارند و خواستار رفع این مشکلات هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

اختلال در پخش برنامه های ورزشی ظاهرا موضوعی است که در اکثر شهرهای مرزی استان کرمانشاه شهروندان را آزار می دهد و پخش این برنامه ها با پارازیت هایی همراه است.

,

برای پیگیری این موضوع به سراغ مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه رفتیم تا مشخص شود علت این مشکلات کجاست.

,

افشین امیری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد درباره قطع شدن فوتبال های خارجی اظهار داشت: قطع فوتبال های خارجی هنگام پخش تنها مربوط به کرمانشاه نیست بلکه موضوعی کشوری است.

, شبکه اطلاع رسانی مرصاد ,

وی افزود: در تمام شهرستانها امکانات و زیرساخت فنی برای پخش فوتبال به واسطه نصب فرستنده های دیجیتال و سیگنال رسانی زمینی (Stm 1) فراهم شده است.

,

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه بیان کرد: رسانه ملی و به تبع صدا و سیمای مرکز کرمانشاه برای پخش فوتبال مشکلی ندارد و در این راستا امکانات و زیرساختهای فنی را مهیا کرده است.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: سازمان صدا و سیما برای تجهیز سیگنال رسانی زمینی (اس تی ام وان) هزینه های زیادی پرداخته و این تجهیزات را در ایستگاه های ماهواره ای و پرقدرت تلویزیونی نصب کرده است.

,

وی تصریح کرد: در صورت همکاری شرکتهای زیرساخت و مخابرات با اختصاص پهنای باند از طریق سیگنال رسانی زمینی مشکلی برای پخش فوتبال برای همه شهرستان ها جز شهرستان های هرسین و ثلاث باباجانی وجود ندارد.

,

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه عنوان کرد: به منظور پخش فوتبال در دو شهرستان هرسین و ثلاث باباجانی علاوه بر پهنای باند اختصاص فیبر نوری نیز لازم است.

,

امیری گفت: در این راستا حسب دستور استاندار کرمانشاه مکاتباتی با دستگاه های ذیربط شده است و معاون سیاسی و امنیتی نیز به دستور استاندار شخصا پیگیر حل موضوع است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه