اخبار داغ

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

حمله به قوه قضائیه در سطح عمومی فرافکنی است/ این اقدام رئیس جمهور ایجاد تشنج و دو قطبی می‌کند

حمله به قوه قضائیه در سطح عمومی فرافکنی است/ این اقدام رئیس جمهور ایجاد تشنج و دو قطبی می‌کند
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: حمله به قوه قضائیه در سطح عمومی مردم فرافکنی است و عملکرد رئیس جمهور ایجاد تشنج و دو قطبی می کند در حالی که در شرایط کنونی نباید این اقدام صورت گیرد؛ ایشان دنبال چه چیزی هستند نمی دانم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک کاشانی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به اظهارات روز گذشته رئیس جمهور در جمع مردم یزد و هجمه به دستگاه قضاء گفت: جای تعجب نیست که آقای روحانی سیاستی را در پیش گرفته اند که برای اثبات عملکردشان حمله به دیگران را مطرح می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با بیان اینکه سخنان روز گذشته رئیس جمهور در یزد که به منتقدین خود نسبت هایی داده اند مسئله جدید نیست، اظهار کرد: ایشان بالغ بر 50 مورد اهانت به منتقدین خود نسبت داده اند.

,

این نماینده مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: رئیس جمهور گرفتار تناقض هستند؛ به این معنا که از یک سو می گویند که اگر کسی انتقاد کند، می پذیرند و  از سوی دیگر وقتی کسی انتقاد می کند گروه مختصر می شود و بی ادبی و توهین را انجام می دهند.

,

حجت الاسلام والمسلمین سالک کاشانی با بیان اینکه عدم تحمل هر گونه انتقاد نقطه ضعف رئیس جمهور است، ابراز کرد: زمانی که حمله به قوه قضائیه از جانب رئیس جمهوری صورت می گیرد، افکار به این سمت می رود که برادر ایشان پس از فشارهای زیاد محاکمه و روانه زندان شد؛ فلذا طبیعی است که آقای روحانی ناراحت باشند و نسبت به قوه قضائیه این گونه سخنان را بیان کنند.

,

وی با بیان اینکه از یک سو رئیس جمهور مبارزه با فساد را عنوان می کنند، اظهار کرد: شاهد هستیم که قوه قضائیه مبارزه با فساد را آغاز کرده و با برخوردهای منطقی و قانونی این قوه اعتماد مردم را به نظام بیشتر شده است.

,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رئیس جمهور باید از عملکرد قوه قضائیه دفاع کنند نه اینکه در جمع عمومی به این قوه حمله کنند کنند؛ آقای روحانی اگر مدارک و مطالبی از دستگاه دیگر دارند باید در سران سه قوه مطرح کنند و همان جا نتیجه بگیرند.

,

حجت الاسلام والمسلمین سالک کاشانی در پایان با اشاره به مطلب فوق خاطر نشان کرد: طرح این موضوع در سطح عمومی مردم فرافکنی است و عملکرد رئیس جمهور ایجاد تشنج و دو قطبی می کند در حالی که در شرایط کنونی نباید این اقدام صورت گیرد؛ ایشان دنبال چه چیزی هستند نمی دانم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه