اخبار داغ

امام جمعه شهر اردل:

وحدت بهترین راه مقابله با دشمن است

وحدت بهترین راه مقابله با دشمن است
امام جمعه شهر اردل با بیان اینکه هفته وحدت فرصتی برای حفظ اخوت و خنثی کردن توطئه دشمنان است گفت:وحدت و همدلی مسلمانان بهترین راه مقابله با دشمنان اسلام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام مهرداد بهرامی امام جمعه شهر اردل جلسه ستاد شئون فرهنگی شهرستان اردل که برای اولین بار در محل بخشداری میانکوه برگزار شد ضمن تبریک فرارسیدن میلاد پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت، اظهار کرد: نامگذاری هفته وحدت از سوی امام راحل(ره)، حرکت ارزشمندی بود که موجب تحکیم وحدت میان اهل تسنن و تشیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز, جهانبین نیوز,

وی افزود: وحدت اصل مهمی در رشد و اقتدار دین اسلام است و همه‌ی مسلمانان باید به این اصل مهم توجه داشته باشند.

,

بهرامی با بیان اینکه هفته وحدت فرصتی برای حفظ اخوت و خنثی کردن توطئه دشمنان است گفت: وحدت و همدلی مسلمانان بهترین راه مقابله با دشمنان اسلام است.

وی با بیان اینکه امروزه بیش از هر زمان دیگری تحکیم وحدت میان مسلمان امری ضروری است، تصریج کرد: در شرایطی که در کشورهای اسلامی منطقه جنگ و خونریزی برپا شده، به برکت همین وحدت، امنیت کامل در ایران حکمفرما است.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که مسلمانان وحدت داشته باشند دشمنان راه به جایی نخواهند برد.

امام جمعه شهر اردل  ضمن تاکید بر هوشیاری مسلمانان و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان، یادآور شد: امیدوارم همه ما و به ویژه جوانان‌مان راه پیامبر اکرم(ص) را در پیش گیرند و آن حضرت را الگوی خود قرار دهند.

در این جلسه برنامه ریزی و هماهنگی لازم برای برگزاری جشن میلاد پیامبر(ص) و میلاد امام جعفر صادق(ع) در بخش میانکوه در روز جمعه مورخ ۲۴ آبانماه ۹۸ صورت گرفت .

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه