اخبار داغ

رئیس پلیس راهور استان خبر داد:

اجرای طرح خطوط عابر پیاده سه‌بعدی در اصفهان

اجرای طرح خطوط عابر پیاده سه‌بعدی در اصفهان
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان از افزایش ایمنی عابران پیاده با اجرای طرح خطوط عابر پیاده سه بعدی در کلانشهر اصفهان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ سرهنگ محمدرضا محمدی در جلسه شورای ترافیک استان گفت: در سال جدید توفیقات خوبی در زمینه کاهش جان باختگان ناشی از تصادف موتورسواران به دست آمده، اما در زمینه جان باختن عابران پیاده هنوز دغدغه جدی داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه بیشتر عابران پیاده ای که جان خود را از دست داده اند افراد کهن سال هستند اظهار داشت: بایستی رانندگان در هنگام رانندگی در درون شهر با دقت بیشتری به رانندگی بپردازند، همیشه سرعت مطمئنه را رعایت کرده و مراقب عابران کهن سالی باشند.

,

سرهنگ محمدی با بیان اینکه عابران پیاده سهم قابل توجهی در جریان ترافیک و تصادفات درون شهری دارند، اجرای خطوط عابر پیاده سه بعدی در کلانشهر اصفهان را در افزایش ایمنی عابران پیاده تاثیرگذار عنوان کرد.

,

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: این خطوط می توانند در آرام سازی جریان ترافیک مؤثر بوده و جایگزین مناسبی برای سرعت کاه ها باشند که امیدواریم ان شاءالله با همکاری شهرداری اصفهان این طرح به زودی در اصفهان اجرایی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه