اخبار داغ

نویسنده همدانی:

خاطرات همسران شهدای مدافع حرم همدان، به رشته تحریر در می آید

خاطرات همسران شهدای مدافع حرم همدان، به رشته تحریر در می آید
نویسنده همدانی گفت: تاکنون چهار اثر ادبی داشته ام و در آینده قصد دارم در کتابی به بیان خاطرات همسر یکی از شهدای مدافع حرم همدان بپردازم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهار ملک محمد، نویسنده همدانی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، اظهار داشت: تاکنون آثاری چون «طوفان سیاه»، «رها چون باد» و «پرواز قاصدک‌ها» و دلتنگی زن های پاییزی به چاپ رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی ادامه داد: در کتاب اخیر که به تازگی رونمایی شد به بیان خاطرات طاهره فرجی خواهر شهید محسن فرجی شهید ۱۶ ساله همدانی پرداخته شده است.

,

نویسنده همدانی با اشاره به مشکلات زیادی که این خانواده در نبود پدر تحمل کردند افزود: مادر شهید بعد از فوت همسرش سرپرستی فرزندانش را به عهده می گیرد و معمولا در بیرون از منزل حضور داشته اند بنابراین خواهر شهید که همبازی برادر بوده است خاطرات زیادی از شهید دارد که در این کتاب آنها را بیان می کند.

,

ملک محمد با تاکید به وظیفه مادری که طاهره عهده دار آن می شود گفت: طاهره فرجی در اصل مادر دوم شهید محسوب می شود و خاطرات تلخ و شیرینی را برای مخاطب بیان می کند.

,

نویسنده کتاب دلتنگی های زن پاییزی گفت: آرزو دارم هیچ زنی پاییز را به عنوان دلتنگی نگاه نکند و زنان سرزمینم هر روز بهتر و مقاوم تر از دیروز باشند.

,

وی با اشاره به چهار اثر ادبی که رونمایی شده اند گفت: در آینده ای نزدیک قصد دارم به بیان خاطرات همسران شهدای مدافع حرم همدان بپردازم .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه