اخبار داغ

نمایش "باغ زندگی " برای کودکان نهاوندی اجرا شد+ تصاویر

نمایش "باغ زندگی " برای کودکان نهاوندی اجرا شد+ تصاویر
بخش جنبی بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان استان همدان با اجرای نمایش باغ زندگی برای کودکان نهاوندی در این شهرستان آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ زینب سیف عصر امروز در مراسم افتتاح بخش جنبی جشنواره تئاتر کودک گفت: این جشنواره باهدف ایجاد شورونشاط در بین کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود و در شهرستان نهاوند هم برنامه‌های خوبی اجرا می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی اظهار داشت: هم‌زمان با برگزاری جشنواره در همدان در شهرستان نیز با همکاری گروه‌های تئاتر شهرستان نمایش‌هایی برای کودکان اجرا می‌شود تا حال و هوای نهاوند هم مانند جشنواره تئاتر استان باشد.

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند افزود: جشنواره امسال با شعار کودک طبیعت و تئاتر شروع به کارکرده است و با اجرای نمایش “باغ زندگی ” در نهاوند نیز بخش جنبی آغاز شد.

,

, ,

وی بیان کرد: دانش آموزان و کودکان نهاوندی به مدت سه روز از ساعت ۱۰ صبح می‌توانند در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایش‌های جذاب و کودکانه را مشاهده  کنند.

,

, ,

سیف گفت: همراه با اجرای این نمایش‌ها توسط هنرمندان نهاوندی برنامه‌های شاد و اجرای سرود و برنامه‌های طنز نیز برای شادی کودکان انجام می‌شود.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه