اخبار داغ

آغاز نام‌نویسی حج تمتع ۹۹ از بهمن‌ماه

آغاز نام‌نویسی حج تمتع ۹۹ از بهمن‌ماه
در جلسه شورای برنامه‌ریزی بعثه مقام معظم رهبری به موفقیت در حج تمتع و اربعین ۹۸ اشاره و زمان آغاز نام‌نویسی از زائران حج تمتع ۹۹ بهمن‌ماه سال جاری اعلام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلسه شورای برنامه‌ریزی بعثه مقام معظم رهبری، با حضور حجت‌الاسلام‌ سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و علیرضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت و معاونان و مدیران بخش‌های مختلف بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، امروز در تهران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سرپرست حجاج ایرانی در ابتدای این جلسه با تبریک ولادت باسعادت پیامبر اکرم (صلی‌الله علیه واله وسلم) و امام جعفر صادق (علیه‌السلام) به بیان روایتی در خصوص اهمیت مسؤولیت‌پذیری پرداخت و گفت: پیامبر اکرم (ص) در سخن نورانی خویش می‌فرمایند که «کلکمْ راعٍ وَ کلکمْ مَسْؤُولٌ عَنْ رَعِیتِهِ» همه ما در حیطه کاری که برعهده گرفته‌ایم، مسؤول هستیم و باید پاسخگو باشیم. هر کجا اختیار و پذیرش وظیفه وجود داشته باشد، پاسخگویی و مسؤولیت هم به همراه دارد.

,

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی در حج تمتع و اربعین ۹۸ موفق عمل کرد

, شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی در حج تمتع و اربعین ۹۸ موفق عمل کرد,

وی افزود: همه ما باید در خصوص کاری که برعهده گرفته‌ایم، خودمان را ارزیابی کنیم. این ارزیابی نشان دهنده این است اگر مشکلاتی در مسیر کارمان وجود دارد با برنامه‌ریزی و به‌سازی می‌توانیم آن را برطرف کنیم.

,

نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت تصریح کرد: خوشبختانه ارزیابی که در خصوص حج تمتع و اربعین ۹۸ صورت گرفت، نشان می‌دهد موفقیت‌هایی وجود دارد؛ البته برخی مشکلاتی در این مسیر هست که باید آسیب‌شناسی و بررسی کرد تا برای برنامه‌های سال آینده این مشکلات و آسیب‌ها برطرف شوند.

,

وی در ادامه از اقدام موفق شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی در حج تمتع و اربعین ۹۸ در خصوص اعزام زائران ایرانی تقدیر کرد و گفت: خوشبختانه شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی امسال به‌خوبی عمل کرد، آمار ثبت‌شده، کاهش میزان تأخیر پروازها در مقایسه با سال گذشته را نشان می‌دهد.

,

همچنین در این جلسه موضوع کلیات حج ۹۹ مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اکبر رضایی معاون امور حج و زیارت سازمان حج و زیارت گزارشی در این خصوص ارائه کرد و گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته ان‌شاءالله در بهمن‌ماه ثبت‌نام زائران حج ۹۹ را کلید خواهیم زد و بدیهی است بخشی از اقدامات مقدماتی باید پیش از این تاریخ به انجام خواهد رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه