اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران خبر داد

تمدید ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر تا 8 آذرماه/490 اثر به جشنواره ارسال شد

تمدید ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر تا 8 آذرماه/490 اثر به جشنواره ارسال شد
رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان تا پایاه هفته بسیج( 8 آذر) خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش بلاغ، عبدالمهدی حق‌شناس امشب در نشست خبری اولین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران که در سالن کنفرانس اداره کل ارشاد استان برگزار شد، گفت: تاکنون 490 اثر به این جشنواره ارسال شده است و پیش‌بینی می‌شود 600 الی700 اثر تا پایان مهلت به این جشنواره برسد.

وی با اشاره به اینکه قرار است کتاب جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران تهیه و چاپ شود، افزود: در سال گذشته 20 هزار اثر در کل کشور به این جشنواره ارسال شده بود.

رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران با بیان اینکه مازندران خبرنگاران توانمند زیادی در حوزه‌های مختلف دارد، ادامه داد: این جشنواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، معاونت فرهنگی هنری و روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا، بسیج رسانه مازندران، سازمان فضای مجازی بسیج در هشت محور و هشت قالب مجزا ویژه اصحاب رسانه و خبر استان برگزار می‌شود.

این مسئول محورهای جشنواره را دفاع مقدس و جبهه مقدس، گام دوم انقلاب، اقتصاد مقاومتی و رونق تولید، مبارزه با آسیب های اجتماعی، محرومیت‌زدایی، بسیج و حوزه‌های اقدام، مسائل صنفی خبرنگاران، بصیرت و دشمن شناسی، دستاوردهای انقلاب دانست، گفت: ارسال آثار از طریق عکس، مستند، گزارش، موشن گرافی، کلیپ، کاریکاتور، یادداشت است.

حق شناس تصریح کرد: جشنواره ابوذر از ۱۲ بهمن سال ۱۳۹۷ شروع شده است و مهلت ارسال آثار تا هشت آذرماه تمدید شده است و اختتامیه جشنواره اواخر آذر در شهرستان چالوس برگزار می‌شود.

وی در بخش دیگری برگزاری 50 دوره آموزش خبرنگاری، اعزام خبرنگاران به راهیان نور و مناطق سیل زده، برگزاری نخستین یادواره شهدای رسانه کشور در مازندران، اجرای 97 برنامه در دهه فجر و برگزاری آموزش سواد رسانه را از مهم ترین عملکرد یک سال گذشته بسیج رسانه استان اعلام کرد.

اقتدار فعالان رسانه‌ای در نمایشگاه مطبوعات

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز در این جلسه گفت: رسانه ها به گام دوم انقلاب بیشتر بپردازند و این موضوع نباید مغفول بماند.

عباس زارع تصریح کرد: امسال نمایشگاه کتاب و مطبوعات همزمان با هم برگزار می شود تا اقتدار فعالان رسانه ای استان را نشان دهیم.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه از 26 آبان ماه تا اول آذرماه سال جاری در مجموعه نمایشگاهی شرکت آرین سینا واقع در جاده فرح‌آباد ساری برپا می‌شود، گفت: 80 غرفه برای حضور رسانه‌ها در این نمایشگاه تدارک دیده‌ شده است و تاکنون 70 رسانه در بخش محلی و ملی برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کردند.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, اقتدار فعالان رسانه‌ای در نمایشگاه مطبوعات,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه