اخبار داغ

یک مقام مسئول خبر داد؛

خیرین بندرعباس بیش از یک میلیارد تومان به ایتام کمک کردند

خیرین بندرعباس بیش از یک میلیارد تومان به ایتام کمک کردند
رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: حامیان و خیران در طرح‌ اکرام ایتام و محسنین در هفت‌ماهه امسال، یک میلیارد و 179 میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک بندرعباس کمک کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن مکاری رضوانی، رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس درگفتگو با خبرنگار هرمز گزارشی از کمک حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در هفت‌ماهه سال 98 ارائه کرد و اظهار کرد: اعتماد مردم به این نهاد بالاترین پشتیبان معنوی کمیته امداد در حوزه رسیدگی به جامعه هدف است که در همین راستا حامیان و خیران در طرح‌ اکرام ایتام و محسنین در هفت‌ماهه امسال، یک میلیارد و 179 میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک بندرعباس کمک کردند که این میزان کمک نسبت به مدت مشابه سال گذشته،35 درصد افزایش داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: مبلغ 868 میلیون تومان از مساعدت‌های حامیان به‌صورت نقدی و 311 میلیون تومان به‌صورت غیر نقدی (کالا) به فرزندان ایتام و محسنین خانواده‌های تحت حمایت انجام شده است.

,

رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس تصریح کرد: هم‌اکنون دو هزار و 50 حامی طرح اکرام ایتام، 433 یتیم را زیر چتر حمایتی خود قرار داده‌اند و 485 حامی نیز از 412 فرزند خانواده های تحت حمایت که سرپرست آن‌ها به دلیل بیماری، ازکارافتادگی و کهولت سن قادر به تأمین مایحتاج زندگی نیست در قالب طرح محسنین حمایت می‌کنند.

,

وی افزود: حامیان و خیران علاوه بر پرداخت سرانه ماهانه، تلاش می‌کنند با تهیه سبد کالا، توزیع بسته‌های فرهنگی و رسیدگی به مشکلات درمانی، مسکن و معیشتی ایتام و محسنین تحت حمایت کیفیت زندگی آن ها را ارتقاء دهند.

,

رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس خاطرنشان کرد: خیرین می‌توانند با مراجعه حضوری به کمیته امداد منطقه یک بندرعباس واقع در ابتدای بلوار امام حسین (ع) و یا با شماره‌گیری تلفن گویای ۳۲۸۸ در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه