اخبار داغ

گلایه همسر شهید محمدحسن رئیسی از مسئولین؛

مردان بی ادعا گمنامان امروز کوچه و خیابان های شهر اردل

مردان بی ادعا گمنامان امروز کوچه و خیابان های شهر اردل
همسر شهید محمد حسن رئیسی با انتقاد از سهل انگاری مسئولین شهرستان اردل در نامگذاری کوچه ها به نام شهدا گفت: اکنون 31 سال از شهادت همسرم میگذرد اما هیچ کوچه ای در شهر اردل به نام همسرم نامگذاری نشد و بارها این موضوع را پیگیر شدم اما اقدامی صورت نگرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ درست است که بیش از سی سال از  جنگ تحمیلی می‌گذرد، اما هنوز هم، بر سر درب پلاک کوچه پس کوچه‌های میهنم، نام و یاد شهدا دیده می‌شود، کوچه‌هایی که تنها نام شهدا را دارد و هیچ اطلاعاتی از آنان در دسترس نیست، گویی همه به خواب رفته‌اند، چراکه از قدیمیان محل هم می‌پرسید، از شهیدی که پلاک کوچه به نام آن ثبت شده بی‌اطلاع است و غربت لاله‌ها همچنان ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز, جهانبین نیوز,

مریم انصاری همسر شهید محمد حسن رئیسی شهید اصناف شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با انتقاد از سهل انگاری مسئولین شهرستان اردل  در نامگذاری کوچه ها به نام شهدا گفت: اکنون 31 سال از شهادت همسرم میگذرد اما هیچ کوچه ای در شهر اردل به نام همسرم نامگذاری نشد و بارها این موضوع را پیگیر شدم اما اقدامی صورت نگرفت.

, جهانبین نیوز ,

انصاری افزود:چندین بار در این خصوص با نامه نگاری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اردل پیگیر شد که تا کنون هبه نتیجه ای نرسید و این بی توجهی  کمی برای ما سخت شد  چرا که مزین کردن کوچه‌ها به نام شهدا بسیار ارزشمند است و نشان‌دهنده آن است که هنوز شهیدان زنده هستند، این نامگذاری باعث می‌شود تا همگان متوجه شوند چه جوانان با غیرتی برای دفاع از کشور و اسلام جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به اینکه شهدا افتخار ما هستند، ادامه داد: مزین کردن کوچه‌ها به نام شهدا باعث ماندگاری نام شهیدان می‌شود و انتظار است به زودی یکی از کوچه های شهید به نام شهید محمد حسن رئیسی نامگذاری شود.

, .,
,
,

علی قنبری رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با تاکید بر ضرورت مزین شدن نام خیابان‌ها، کوچه‌ها و معابر شهر اردل به نام شهدا، گفت: یکسالی است که مدیریت  نهاد مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اردل را عهده دار شدم و چندین بار در خصوص نامگذاری یکی از کوچه های شهر به نام شهید محمد حسن رئیسی  به شهرداری شهر اردل نامه نگاری و پیگیر شدیم اما شهرداری تا کنون اقدامی انجام ندادند.

قنبری انجام کارهای فرهنگی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نام‌گذاری معابر و خیابان‌ها به نام شهدا را از وظایف ذاتی شهرداری دانست و عنوان کرد: شهرداری با تهیه بسته‌های فرهنگی با موضوع و محتوای ایثار و شهادت می‌تواند فعالیت‌های گسترده‌ای در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام دهد.

وی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، این فرهنگ را نیاز نسل جوان دانست و گفت: نام‌گذاری کوچه و خیابان‌ها به نام شهدا به احترام از خودگذشتگی و برکت خون شهدا است، که امنیت و آرامش کشور را مدیون فداکاری آن ها هستیم.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اردل بیان کرد:کوچه‌ها را به نام شهدا می‌کنیم تا بدانیم از گذرگاه خون کدامین شهید به آرامش رسیده‌ایم و نیاز است که این فرهنگ را رواج دهیم‌.

انتهای پیام/

,
,
, .,
,
, .,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه