اخبار داغ

مدیرعامل شرکت آبفا لرستان:

خط انتقال آب پلدختر وصل می‌شود/ اختصاص ۳۵ میلیارد تومان خسارت سیل

خط انتقال آب پلدختر وصل می‌شود/ اختصاص ۳۵ میلیارد تومان خسارت سیل
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان بابیان اینکه خط انتقال آب پلدختر به‌زودی وصل می‌شود گفت: 35 میلیارد تومان خسارت سیل به پلدختر اختصاص یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حمیدرضا کرموند در گفت‌وگو با سفیرافلاک اظهار داشت: سیل امسال به بسیاری از زیرساخت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی لرستان خسارت وارد کرد که از اعتبارات جبران خسارت سیل ۳۵ میلیارد تومان به پلدختر و معمولان تخصیص یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک ,

وی افزود: خط جایگزین آب پلدختر در حال انجام است که این ترمیم و جایگزینی تا یک ماه آینده به اتمام می‌رسد و تکمیل می‌شود ولی شبکه فاضلاب تغییر کرده چراکه شبکه قبلی قابل‌استفاده نبود.

,

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان عنوان کرد: اقدامات لازم برای شبکه فاضلاب در حال انجام است ولی به دلیل وسعت کار این پروژه تابستان سال آینده تکمیل می‌شود.

,

وی بیان کرد: کیفیت آب در شهرستان پلدختر مشکلی ندارد، با توجه به سیل امسال ولی آب آلوده نشد و کیفیت لازم را دارد؛ پیمانکارانی در پلدختر و معمولان در حال انجام کار هستند، با پیمانکاران دیگری هم قرارداد منعقد می‌شود تا این پروژه با سرعت انجام شود.

,

کرم وند گفت: در سایت چهار هکتاری پلدختر برای ساخت‌وساز آب موردنیاز تأمین‌شده و برای ۱۰هکتاری معمولان نیز شبکه موقت ایجادشده تا کار ساخت‌وساز به تعویق نیفتد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه