اخبار داغ

در گفت‌وگو با رئیس شبکه بهداشت چابهار مطرح شد؛

سناریوی جدید ضدانقلاب برای اجرای حوادث لردگان در چابهار

سناریوی جدید ضدانقلاب برای اجرای حوادث لردگان در چابهار
رئیس شبکه بهداشت و درمان چابهار گفت: با پیگیری های درمانی طی سالیان گذشته آمار مبتلایان به بیماری ایدز در روستای درگز چابهار به هیچ عنوان افزایش نیافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود حسین بر در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، بیان کرد: حدود دو سال قبل خبری در خصوص تعداد بیماران مبتلا به ایدز در روستای درگز چابهار منتشر شد.

وی با اشاره به اینکه افراد مبتلا به ایدز در این منطقه رو به بهبودی هستند، افزود: با تشکیل پرونده برای همه مبتلایان به اچ آی وی در این منطقه و درمان های ویژه به جایی رسیده ایم که اگر مادری مبتلا به این بیماری باشد جنین در شکمش به اچ آی وی مبتلا نخواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان چابهار ادامه داد: با اقدامات درمانی انجام شده سیستم ایمنی بدن افراد مبتلا قوی تر شده و به هیچ عنوان آمار مبتلا به ایدز در دسترس در این منطقه افزایش نیافته و حتی بسیاری از افراد فوق الذکر بیماری را شکست داده اند.

وی با بیان هدف رسانه های بیگانه در انتشار این خبر طی روزهای گذشته تاکید کرد: دشمنان نظام با توجه به نزدیکی انتخابات مجلس قصد اجرای سناریوی حوادث لردگان را در این منطقه دارند که خوشبختانه با بصیرت بالای مردم همواره شکست خورده اند.

حسین بر در پایان خاطرنشان کرد: آمار مبتلایان به اچ آی وی نه تنها در چابهار بلکه در تمامی نقاط کشور از هیچ منبع رسمی به علت صیانت از ارزش های مردمی جنبه محرمانه داشته و منتشر نمی شود از این رو ارائه هر آماری از سوی هر رسانه ای تکذیب می شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه