اخبار داغ

سردار مولوی حقیقی:

شهدای اهل‌سنت نماد وحدت مسلمانان در دفاع از انقلاب اسلامی هستند

شهدای اهل‌سنت نماد وحدت مسلمانان در دفاع از انقلاب اسلامی هستند
فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: تمامی جامعه مسلمین به موضوع ایثار وشهادت اعتقاد دارند و شهدای وحدت و اهل سنت نشان دهنده وحدت مسلمانان در دفاع از انقلاب اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علی مولوی حقیقی، از فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در گفت‌وگو با صبح توس، پیرامون هفته وحدت و نقش مقاومت اسلامی در برابر استکبار جهانی اظهار کرد: هفته وحدت را به ملت های مسلمان تبریک می گوییم و باید به موضوع وحدت در قالب جغرافیای منطقه ای و بین‌المللی باید نگریست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه همه مسلمانان به خاتم پیامبران اعتقاد دارند افزود: بحث وحدت مربوط به دوران صدر اسلام و زمان رسول اکرم(ص) و ائمه معصومین است.

,

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: جریانی که منجر به ایجاد اختلاف بین ملل مسلمان شد نفوذ جریان بیگانه و ضربه خورده از وحدت مسلمین بود و اگر به تاریخ کشورهای منطقه بنگریم درک خواهیم کرد اساس اختلاف ملت های مسلمان و کفار در کجا بوده است.

,

وی افزود: جریانی که تحت عنوان شیعه انگلیسی و اسلام آمریکایی به عنوان دو تابلو در برابر اسلام ناب صف آرایی کرده دارای پشت پرده است؛ پشت پرده دشمنان اسلام، اسرائیل و امریکا است و هرگز انها در پی اتحاد و انسجام ملت های مسلمان نیستند و از اختلاف این ملت‌ها سود می برند.

,

مولوی حقیقی تصریح کرد: در هر دو ملت مسلمان شیعه و اهل سنت فرهنگ ایثار و شهادت وجود دارد و در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و هم اکنون از اهل سنت پا به پای برادران شیعیان به مبارزه با نظام کفر حرکت کردند و پس از انقلاب نیز زمانی که خط ترور برای ایجاد هراس در کشور و جولان منافقین شروع شد، از اهل سنت و شیعه به شهادت رسیدند.

,

وی افزود: در دوران دفاع مقدس علیرغم اینکه در استان های خودشان درگیر ناآرامی بودند بخشی از انها در جبهه های جنوب و شمال شرق کشور حضور داشتند و بعد از دفاع مقدس نیز حضور برادران اهل سنت در مرزها و شهدای تقدیم شده در این مسیر نشان دهنده این است که فلسفه ایثار و شهادت را با زندگی در مسیر احیای اسلام یکی می دانند.

,

فرمانده دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: اگر شهید ندهیم و در این مسیر حرکت نکنیم زنده نیستیم لذا تمامی جامعه مسلمین به این موضوع ایثار وشهادت اعتقاد دارند و در حادثه چندین سال پیش که امروز به عنوان شهدای وحدت از شهید شوشتری و محمدزاده و شهدای عشایر نام برده می شود و شهدای اهل سنت نشان دهنده وحدت مسلمانان در دفاع از انقلاب اسلامی است.

,

وی افزود: تفکر ایثار و شهادت طلبی و رفتن به استقبال شهادت آرزوی شیعه و اهل سنت برای دفاع از انقلاب است و بهترین تابلو برای حرکت در مسیر تحکیم وحدت و تحقق امت واحده، ذات مقدس الهی است و اگر به مشترکات توجه کنیم راه نفوذ بیگانه برای ایجاد تفرق و اختلاف را خواهیم بست.

,

مولوی حقیقی گفت: تمسک به قرآن و پیروی از قران ما را به وحدت مستحکم و نفوذناپذیری خواهد رساند و دشمن منافع خودش را در از بین بردن ملت های مسلمان متحد می داند و از این طریق می خواهند ثروت خدادادی در کشورهای مسلمان را با فروش سلاح به یغما ببرند.

,

وی با اشاره به اینکه ملت فلسطین و نهضت مقاومت شکل پیدا کرده را نمی توانیم از امت اسلامی جدا بدانیم افزود: هدف دشمن انهدام اسلام و انقلاب و سرمایه های معنوی و فروش سلاح به منظور ادامه حیات است.

,

فرمانده دوران دفاع مقدس اظهار کرد: نهضت ها ممکن است در قالب قوم و فرهنگ مختلف شناخته شوند اما همه مبارزات ملت هایی مانند محور مقاومت سوریه و عراق را می‌توان با محوریت قرآن شاهد باشیم.

,

وی افزود: امروز تقابل دو اسلام ناب و اسلام امریکایی است اما معیار و شاخص انقلابی بودن در این است که کدامیک به اسلام حقیقی نزدیک تر است و کدامیک به فکر و حامی ملت های مسلمان است و سرمداران تروریست های دنیا از کدامیک حمایت می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه