اخبار داغ

فرمانده ناجا عنوان کرد؛

به دنبال دانه درشت های قاچاق در کشور هستیم

به دنبال دانه درشت های قاچاق در کشور هستیم
سردار اشتری با بیان اینکه ما به دنبال دانه درشت های قاچاق در کشور هستیم، گفت: مبادی رسمی و موضوعات درشت مد نظر قرار دارد و در سال های اخیر پرونده های بزرگی تشکیل شده که کسانی در استان و کشور وجود نداشتند ولی سود قاچاق به جیب آنها می رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا صبح امروز در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: هرمزگان یک استان استراتژیک برای جمهوری اسلامی از حیث مرزی بودن، دارا بودن دریا، منابع و ذخیره های دریایی و زمینی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

فرمانده ناجا با بیان اینکه بعد از دفاع مقدس نیز درب شهادت بر روی نیروی انتظامی باز است، گفت: نیروی انتظامی بیش از 13 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است، گفت: نیروی انتظامی بیش از 13 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده که هشت هزار شهید در دفاع مقدس و پنج هزار تن در مبارزه با سوداگران مرگ و ایجاد امنیت تقدیم انقلاب شده است.

,

اشتری تصریح کرد: نیروی انتظامی بیش از 30 میلیون خدمت در سال ارائه می دهد که یکی از نمونه های آن خدمات رسانی در مرزهای چهار گانه در زمان اربعین بود.

,

وی عنوان کرد: در ایام اربعین حدود ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر ایرانی از مرزها تردد کردند و حدود ۳۰۰ هزار نفر اتباع خارجی که در یک مدت زمان خاص به آن‌ها خدمات دادیم و در یک ۲۴ ساعت ۶۰۰ هزار نفر تردد داشتیم که در دنیا بی سابقه است اما با لطف و عنایت خداوند و اهتمام همکاران به خوبی آن را پشت سر گذاشتیم.

,

فرمانده ناجا گفت: اربعین امسال تردد 74 درصد زائر ایرانی، 35 درصد زائر خارجی، 25 درصد خودرو افزایش یافته و کاهش تصادفات وجود داشت.

,

اشتری با بیان اینکه در اربعین امسال دو میلیون گذر نامه صادر شده است، گفت: دو روز پیش که محضر حضرت آقا بودم از اقدامات ناجا در اربعین امسال راضی بودند.

,

وی افزود: در زلزله و سیل نیروی انتظامی جز اولین دستگاه هایی است که برای خدمات رسانی در صحنه حاضر می شود.

,

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه خط قرمز ناجا امنیت مردم است، بیان کرد: با جرائم خشن به شدت و قاطعیت برخورد می شود و آمار ها نشان دهنده کاهش آن در سراسر کشور است.

,

اشتری با بیان اینکه ما به دنبال دانه درشت های قاچاق در کشور هستیم، گفت: مبادی رسمی و موضوعات درشت مد نظر قرار دارد و در سال های اخیر پرونده های بزرگی تشکیل شده که کسانی در استان و کشور وجود نداشتند ولی سود قاچاق به جیب آنها می رفت.

,

وی خاطر نشان کرد: برای رونق تولید و حمایت از تولید کنندگان باید با قاچاق های ورودی و خروجی برخورد شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه