اخبار داغ

رئیس اداره صمت بروجرد:

لزوم نوسازی برخی از نانوایی‌های بروجرد/ ۷۰ درصد نانوایی‌ها دوگانه سوز است

لزوم نوسازی برخی از نانوایی‌های بروجرد/ ۷۰ درصد نانوایی‌ها دوگانه سوز است
رئیس اداره صمت بروجرد با اشاره به اینکه برخی از نانوایی‌های شهرستان بروجرد قدیمی و نیازمند نوسازی‌اند، گفت: ۷۰ درصد نانوایی‌‎های بروجرد دوگانه سوز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، علی شاهرودی ظهر امروز در جلسه شورای پافند غیر عامل که در فرمانداری برگزار شد اظهار داشت:۷۰ درصد نانوایی‌‎های بروجرد دوگانه سوز و ۳۰نانوایی مجهز به موتور برق اضطراری است تا در صورت بروز هر گونه حادثه بتوانند خدمات مورد نیاز را به مردم ارائه دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: برخی از ساختمان‌های نانوایی‌های بروجرد قدیمی و ممکن است در اثر حادثه‌ای مانند زلزله این نانوایی‌ها تخریب و مشکلات دوچندان شود که باید نسبت به نوسازی این نانوایی‌ها اقدام شود.

,

محمد علی خسروی مدیر شرکت توزیع برق بروجرد نیز در این جلسه گفت: با همه صنایع و مراکز حساس شهرستان بروجرد مکاتبات لازم انجام شده که حتما برای برق اضطراری اقدام کنند که این موضوع اهمیت زیادی دارد.

,

وی تصریح کرد:۳۰ نانوایی بروجرد و چهار پمپ بنزین به برق اضطراری مجهز شده‌اند اما متاسفانه هیچکدام از سی. ان. جی‌ها مجهز به موتور برق نیستند.

,

مدیر شرکت توزیع برق بروجرد گفت: همه بیمارستان‌های بروجرد مجهز به برق اضطراری است و همچنین ایستگاه‌های پمپاژ آب نیز مجهز به این موتور برق است.

,

وی اظهارداشت: امسال چهار فیدر به شهرستان اضافه کردیم و تا پایان سال سه فیدر دیگر اضافه می‌شود  که افزایش تعداد فیدرها با طول کمتر سبب کاهش خاموشی‌ها می‌شود.

,

خسروی با اشاره به این که توسعه نیروگاه‌های کوچک افزود: در بروجرد یک نیروگاه هفت مگاواتی نصب شده و یک نیروگاه دیگر نیز در شهرک صنعتی نصب می‌شود.

,

عبدالرحیم رحیمی فرماندار بروجرد  نیز در این جلسه عنوان کرد: به طور میانگین حدود ۵۰ درصد آمادگی در برابر پدافند غیر عامل وجود دارد البته در برخی از موارد به صورت صد در صد آمادگی لازم را داریم اما نیاز است که نقاط ضعف برطرف شود تا در برابر حوادث بتوانیم اقدامات اولیه را انجام دهیم.

,

وی بیان کرد: کمیته‌های شورای پدافند غیر عامل باید فعالیت و آمادگی بیشتری داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه