اخبار داغ

در افتتاحیه دوره توانمندسازی مسئولان گروه‌های جهادی عنوان شد؛

جایگاه ویژه جهادگران نزد رهبر انقلاب/ همراهی با محرومان، سعادتی بزرگ برای گروه‌های جهادی است

جایگاه ویژه جهادگران نزد رهبر انقلاب/ همراهی با محرومان، سعادتی بزرگ برای گروه‌های جهادی است
دوره آموزشی و توانمند سازی مسئولین گروه های جهادی آذربایحان غربی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، دوره آموزشی و توانمند سازی مسئولین گروه های جهادی آذربایحان غربی به همت بسیج دانشجویی و بسیج سازندگی سپاه شهداء و با حضور دانشجویان و مسئولین بلندپایه استانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

در این مراسم، جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، با اشاره به ویژگی بارز گروه های جهادی، اظهار داشت: گروه های جهادی از جمله گروه هایی هستند که همیشه در صحنه و با کمترین امکانات بیشترین بازده را همیشه از خود جلوه داده اند.

,

سردار اللهوری داداش زاده، به اهمیت گروه های جهادی در منظر مقام معظم رهبری پرداخت و خاطرنشان کرد: در طول این ۴۰ سال مقام معظم رهبری به تنها گروهی که توصیه های جدی و بنیادی را مذکور شده اند، گروه های جهادی است و این نشان از اهمیت وافر این موضوع دارد.

,

وی، ادامه داد: شما دانشجویان اگر می خواهید راه شهدا را طی کنید باید اعمال خود را مثل شهدای بزرگوار مطابقت کنید.

,

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، با اشاره به فرهنگ دفاع مقدس، گفت: جوانان جهای باید فرهنگ و حال و هوای محیط جهادی را دقیقا به صحنه جهاد تبدیل کنند چراکه رزمندگان هم در دوران دفاع مقدس از خود ایثار و خود گذشتگی نشان دادند تا همه کارهای ناشدنی را شدنی کردند.

,

در ادامه، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، در سخنانی عنوان کرد: جای خوشحالی است که دانشجویان امروز مسیری را طی می‌کنند که شهدا و امام راحل با خلوص نیت خود، آن را نه تنها در جامعه ما که در دنیا ترسیم کردند.

,

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی، حضور دانشجویان را در اردوهای جهادی ادامه راه جهادگران دهه‌‎های نخست انقلاب دانست و بیان داشت: اخلاص جهادگران دانشجو در این طرح که موجب آرامش جسمی و روحی مردم محروم می‌‎شوند تضمینی برای آینده بهتر آن ها است، چراکه بودن در کنار محرومان سعادت است.

,

وی، اظهار داشت: جهاد بر دو نوع است جهاد با نفس بالاترین جهاد است بهترین فعالیت و جهاد مبارزه با نفس است، نفس انسان مانند اژدهایی خفته است که یک دفعه بیدار می شود و همه چیز را می بلعد، می توان نفس سرکش را با جهاد سرکوب و آرام کرد باید نفس کشته شود و از سرکشی های نفس فارغ شود تا جهاد سازندگی را شروع کند.

,

در ابتدای این مراسم، رحیم عباس زاده مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر بیش از ۶۰۰ گروزه جهادی در استان و ۸۰ گروزه دانشجویی فعال در عرصه های تخصصی در حال فعالیت هستند.

,

رحیم عباس زاده، با اشاره به اهداف دوره تصریح کرد: اعتلای کیفیت گروه های جهادی، گسترش کمی گروه های و افزایش تعدا دانشگاه ها و دانشجویان فعال در امر خدمت رسانی و رواج روحیه و ایجاد تفکر جهادی در بین آحاد مردم از جمله اهداف برگزاری این دوره می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه