اخبار داغ

در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی هرمزگان عنوان شد؛

هرمزگان رتبه ۲۷ کشور در وقوع جرم را داراست

هرمزگان رتبه ۲۷ کشور در وقوع جرم را داراست
صبح امروز مراسم تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی هرمزگان با حضور فرمانده ناجا و جمعی از مسئولان لشکری، کشوری و استانی در بندر عباس بر گزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ صبح امروز مراسم تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی هرمزگان با حضور فرمانده ناجا و جمعی از مسئولان لشکری، کشوری و استانی در بندرعباس برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

هرمزگان اولین استان بود که به برخورد با قاچاق از مبادی رسمی ورود کرد

, هرمزگان اولین استان بود که به برخورد با قاچاق از مبادی رسمی ورود کرد,

سردار ملکی، فرمانده سابق نیروی انتظامی هرمزگان در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان گفت: استان هرمزگان در رتبه ۲۷ کشوری از لحاظ وقوع جرم قرار دارد.

,

فرمانده سابق نیروی انتظامی هرمزگان با بیان اینکه هرمزگان اولین استان بود که به برخورد با قاچاق از مبادی رسمی ورود کرد، عنوان کرد: در طول ۵۲ ماه حضور در استان هرمزگان فراز و نشیب‌های بسیاری را تجربه کردیم و توانستیم در استان هرمزگان در بحث قاچاق کالا پرونده‌های ملی بسیاری را کشف کنیم.

,

ملکی تصریح کرد: در طول پنج سال با تلاش همکاران حتی یک مورد سرقت بانک نداشتیم و در یک مورد سرقت طلا فروشی توانستیم ظرف هفت ساعت آن را حل و رفع و رجوع کنیم.

,

فرمانده سابق انتظامی هرمزگان بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته استان هرمزگان از نظر وقوع جرم در رتبه ۲۷ کشوری قرار دارد که رتبه پسندیده ای است.

,

لزوم برخورد با فعالیت‌های سازمان‌یافته غیر اخلاقی

, لزوم برخورد با فعالیت‌های سازمان‌یافته غیر اخلاقی,

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان صبح امروز در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: امروز ماموریت ناجا در گام دوم انقلاب اسلامی ماموریت ویژه ای است زیرا در ۴۰ ساله دوم باید شتاب حرکت مان افزایش پیدا کند.

,

وی ادامه داد: احیای تمدن نوین اسلامی چشم انداز بسیار مهمی است و بخشی از پایه های این تمدن سازی با دستان برادران ناجا انجام می گیرد.

,

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تاکید کرد: خروجی زحمات ناجا شکل گرفتن اخلاق، امنیت و نظم در جامعه است و ماموریت گام دوم انقلاب اسلامی در حوزه نرم افزار مربوط به ناجا است.

,

عبادی زاده بیان کرد: ما برای تحقق حوزه سخت افزار تمدن اسلامی نیازمند اندیشه تمدن ساز هستیم که باید توسط نخبگان و فرهیختگان ایجاد و در جامعه گسترس یابد.

,

وی افزود: قطعا هر مقدار بتوانیم نقش خود را در تغییر فکر جامعه به سمت تفکر تمدن ساز بیشتر ایفا کنیم کار شما در ناجا آسان تر خواهد شد.

,

امام جمعه بندرعباس عنوان کرد: استان هرمزگان با دارا بودن بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر ساحل آبی یکی از استان هایی است که در مبارزه با قاچاق یکی از دالان های ورود قاچاق است و طبیعتا نقش ناجا در آن بی بدیل است.

,

عبادی زاده عنوان کرد: ما زحمات سردار ملکی را فراموش نمی کنیم و در فصل جدید با زحمات سردار جعفری که با کوله باری از تجربه به میدان آمده اند شتاب بیشتری پیدا کنیم.

,

وی اظهار کرد: ما امروز شاهد هستیم دشمن با تمام توان آمده است که اخلاق جامعه را تهدید کند و قطعا ناجا با اقتدار می تواند جلوی فعالیت های سازمان یافته در این حوزه را بگیرد.

,

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: تمام مسؤولیت ناهنجاری های اخلاقی به عهده ناجا نیست و تمام دستگاه های فرهنگی مسؤول هستند اما آنجایی که احساس می شود فعالیت های سازمان یافته برای ایجاد ناهنجاری های اخلاقی انجام می شود باید برخورد شود و اجازه داده نشود کسانی با اهداف مغرضانه استان هرمزگان و به ویژه جزایر را به آلودگی بکشانند.

,

نیروی انتظامی ما بر پایه مشارکت با مردم کار می‌کنند

, نیروی انتظامی ما بر پایه مشارکت با مردم کار می‌کنند,

فریدون همتی،استاندار هرمزگان در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: امنیت مقوله بسیار مهمی است و یکی از برکات قابل افتخار جمهوری اسلامی ایران امنیت بی نظیری است که در کشور داریم و دیگران خیلی تلاش می‌کنند یک شکنندگی در آن ایجاد کنند اما به لطف تلاش‌های ناجا، امنیت مثال زدنی داریم و این بالاترین نعمت و برکت است.

,

وی ادامه داد: فضای سوریه و افغانستان و دیگر کشورها را به تصور کنید و ببینید با ایجاد داعش چه جنایت‌هایی را انجام دادند که همه این توطئه‌ها برای از بین بردن امنیت جمهوری اسلامی ایران بود اما به لطف پروردگار، دعای خیر رهبری و تلاش مسئولان و مردم امنیت ما از بین رفت.

,

همتی تاکید کرد: امنیت ما مردم پایه است و نیروی انتظامی ما بر پایه مشارکت با مردم کار می‌کنند و قدر آن باید دانسته شود و از برای شکر این نعمت باید قدر مردم عزیز را بدانیم.

,

استاندار هرمزگان بیان کرد: همه واحد ها و اعضای شورای تامین با هم همدل هستند چون می‌دانند امنیت مهم است و قاطعانه آن را برای مردم تامین می‌کنند و استان هرمزگان جزو استان‌هایی است که از لحاظ شاخص‌های امنیتی در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

,

وی عنوان کرد: امروز مرز جمهوری اسلامی ایران در تنگه هرمز و دریایی عمان با افتخار، عزت و سربلندی دست نیروهای مسلح است و امنیت دریا تامین شده است و پهباد دشمن با اقتدار ساقط شد که تغییر گسترده ای در جهان و تحلیل‌ها و اتاق‌های فکر به وجود آورد زیرا ما با سلاح ساخته شده توسط خودمان یکی از مجهزترین پهپادهای آمریکا را ساقط کردیم.

,

همتی ادامه داد: امروز در استان هرمزگان شاهد نظارت عمیق، دقیق و هوشمندانه و همراه با نظارت مردم هستیم و مردم هم قدردان نیروی انتظامی هستند.

,

وی افزود: مردم از من یک تقاضا دارند و می‌گویند در برخورد با خلاف و قاچاق قاطع باشید اما اینقدر در صحن رسانه ملی هرمزگان را به عنوان محل خلاف و قاچاق معرفی نکنید و حق هم دارند.

,

استاندار هرمزگان تاکید کرد: مردم ساحل نشین همواره با ارتباط دریا ارتزاق کرده اند و باید یک تنظیم درستی بشود و با تجارت خرد مردم ساحل نشین که طبق آئین نامه ملوانی مصوب دولت انجام می‌شد با ظرافت برخورد شود تا هم اقدام شود و هم به مردم آسیبی نرسد.

,

وی ادامه داد: ما کشور را با نیمی از بودجه همیشگی کشور در شرایط تحریم اداره می‌کنیم و توقعات جامعه هم پایین نیامده و هر روز بالاتر می‌رود اما این مجموعه مدیران و دستگاه‌ها و نهادها و رسانه‌ها همه دست به دست هم داده اند که توانسته ایم در این جنگ اقتصادی به لطف خداوند پیش برویم و باید قدر آن را بدانیم.

,

همتی بیان کرد: از تلاش موفق، مردمی و هنرمندانه سردار ملکی تشکر می‌کنم زیرا برای من به عنوان مسؤول اصلی هماهنگ کننده شورای تامین یک بازوی قدرتمند بود و به انتخاب سردار اشتری که سردار جعفری را به فرماندهی انتظامی هرمزگان منصوب کردند اعتماد داریم و برای سردار جعفری آرزوی توفیق داریم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه