اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهار:

کشف کالای قاچاق به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال در بهار

کشف کالای قاچاق به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال در بهار
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهار از کشف مقادیری کالای قاچاق به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال توسط نیروی انتظامی شهرستان بهار در طی دو روز گذشته خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ بزرگعلی نوری، فرمانده انتظامی شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اعلام خبر کشف کالای قاچاق به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال در بهار گفت: در کنترل و پایش محور های مواصلاتی و بازرسی خودروهای مشکوک و مشارکت و همدلی مردم شهرستان مامورین انتظامی موفقیت های قابل توجهی در یکی دو هفته گذشته در بحث کشف کالای قاچاق داشته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

نوری اظهار داشت: آخرین مورد آن دو روز گذشته بوده که در آن مامورین ما موفق به کشف مقادیری لوازم قاچاق شامل لوازم خانگی از نوع ظروف استیل و به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال شدند.

,

فرمانده انتظامی بهار با اشاره به اینکه پلیس مصمم است تا از ورود و خروج هرگونه کالای قاچاق در شهرستان ممانعت نماید و در این راستا مقادیر زیادی کالای قاچاق از انواع مختلف احشام و طیور ، لوازم خانگی ، پارچه و البسه و مواد خوراکی را کشف کردند.

,

این مقام ارشد انتظامی گفت: با هماهنگی با دستگاه قضایی برخورد های لازم با متهمین و دستگیرشدگان شده است.

,

وی در خاتمه ضمن تشکر از همکاری و مشارکت مردم شهرستان بهار اظهار داشت: مردم در صورت مشاهده هرگونه اخبار در رابطه با تردد کالای قاچاق را در اولین فرصت به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه