اخبار داغ

جانشین انتظامی بروجرد:

نزاع دسته جمعی در بروجرد ۴۰ درصد کاهش یافت

نزاع دسته جمعی در بروجرد ۴۰ درصد کاهش یافت
جانشین انتظامی بروجرد گفت: نزاع دسته جمعی در بروجرد نسبت به سال گذشته 40 درصد کاهش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، سرهنگ قاسم میری ظهر امروز در جلسه با بزرگان روستاهای بخش مرکزی اظهار داشت: امروز به کمک ریش سفیدان و بزرگان محلات و روستاها نیاز داریم که این بزرگان می‌توانند در امنیت روستاها یاری گر ما باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  سفیر افلاک,

وی افزود: در اختلافات و درگیری‌ها نقش ریش سفیدان بسیار قابل توجه است چرا که این افراد با تجریه زیادی که دارند می‌توانند راهنمایی و نصیحت و اختلافات را حل کنند.

,

جانشین انتظامی بروجرد با بیان اینکه قتل و نزاع ریشه در خشم دارد عنوان کرد: نزاع در بروجرد کاهش یافته به طوری که نزاع دسته جمعی امسال در بروجرد نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد کاهش یافت و باید تلاش کرد تا این آمار کمتر نیز شود.

,

حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد نیز در این جلسه اظهار داشت: دین اسلام به رعایت احترام بزرگان تاکید بسیار زیادی دارد و همه باید احترام ریش سفیدان را داشته باشیم چرا که این افراد تجربه‌های زیادی دارند.

,

وی افزود: گاهی لجاجت‌ها و دعواهایی رخ می‌دهد که ممکن است سبب بروز حوادثی شود که بزرگان می‌توانند در جلوگیری از اختلافات و حوادث تلخ  موثر باشند.

,

امام جمعه بروجرد با اشاره به سنت حذف نهار و شام مراسم ترحیم تصریح کرداین یکی از سنت‌های ناپسند است و کراحت دارد که باید در جهت حذف این سنت ناپسند اقدام کرد که بزرگان روستاها در این راستا می توانند موثر باشند.

,

وی با اشاره به هفته وحدت عنوان کرد: باید در برابر دشمنان و کفار با اهل سنت دست به دست هم دهیم که در این راستا امام( ره) هفته وحدت را نامگذاری کردند و ضروری است که این وحدت در بین اقوام مختلف در کشور نیز تقویت شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه