اخبار داغ

مدیرکل راه و شهرسازی استان مطرح کرد

افزایش سه برابری اعتبارات راه سازی در خراسان جنوبی/ افراد واجد شرایط با اقدام ملی خانه‌دار می‌شوند

افزایش سه برابری اعتبارات راه سازی در خراسان جنوبی/ افراد واجد شرایط  با اقدام ملی خانه‌دار می‌شوند
جعفری گفت: اعتبارات بخش راه در سال گذشته 60 میلیارد تومان بوده که این اعتبارات در سال جاری سه برابر رشد داشته و به 170 میلیارد تومان رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مهدی جعفری مدیرکل راه و شهر سازی خراسان‌جنوبی پیش از ظهر امروز در شورای اداری خراسان‌جنوبی اظهارکرد: خراسان‌جنوبی استانی است که به واسطه کویری و در مسیر ترانزیت بودن در شرق کشور دارای جایگاه مهمی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  خاورستان،,  , خاورستان, خاورستان, ،,  مهدی جعفری مدیرکل راه و شهر سازی خراسان‌جنوبی پیش از ظهر امروز در شورای اداری خراسان‌جنوبی اظهارکرد: خراسان‌جنوبی استانی است که به واسطه کویری و در مسیر ترانزیت بودن در شرق کشور دارای جایگاه مهمی است.,
 
,
وی افزود: با توجه به اینکه در جاده‌های استان شاهد تصادفات زیادی هستیم داشتن باند دوم در استان ضروری است و باید در پی افزایش طول باند دوم در استان باشیم.
,
 
,
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی در خصوص راه آهن، بیان کرد: از 852 کیلومتر پروژه راه آهن 360 کیلومتر در دست بهره برداری، 103 کیلومتر در دست اجرا و 381 کیلومتر مطالعه شده است.
,
 
,
جعفری عنوان کرد: طی سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به توسعه باندهای دوم شده و 342 کیلومتر به طول باند دوم در جاده‌های استان افزوده شده و دارای رشد 120 درصدی بوده است.
,
 
,
وی با بیان اینکه اعتبارات بخش راه در سال گذشته 60 میلیارد تومان بوده، اظهار کرد: این اعتبارات در سال جاری سه برابر و به 170 میلیارد تومان رسیده است.
,
 
,
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری پروژه‌های زیادی در استان آغاز شده و در حال اجرا است.
,
 
,
جعفری با اشاره به بحث مسکن در استان نیز افزود: خراسان جنوبی جزو چهار استان کشور بود که مسکن مهر را به اتمام رساند.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: طرح اقدام ملی نیز از جمله طرح‌هایی است که ثبت‌نام آن در استان آغاز شده و در این طرح سرفصل‌های مختلفی از جمله اجرای پروژه مشارکتی دیده شده که به زودی فراخوان آن اعلام خواهد شد. 
,
 
,
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی گفت: اجرای مشارکتی پروژه در شهرهای قاین، طبس و بیرجند انجام خواهد شد.
,
 
,
جعفری افزود: در این سه شهر محدودیت زمین نداریم و واگذاری زمین نیز به صورت رایگان به اقشار واجد شرایط و اجاره 99 ساله است.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: در این خصوص نیز تفاهم نامه هایی با نیروهای مسلح از جمله ارتش و سپاه داریم.
,
 
,
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: با توجه به اینکه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) نیز کارساخت 50 هزار واحد مسکن را در سطح کشور در برنامه دارد سهم خراسان‌جنوبی یک هزار واحد است.
,
 
,
جعفری گفت: استفاده از تسهیلات صندوق یکم از جمله برنامه هایی است که در راستای خانه دار شدن مردم از طرح افدام ملی انجام میشود.
,
 
,
وی در خصوص طرح اقدام ملی در حال حاضر در خراسان جنوبی امکان ثبت نام در سامانه جهت مسکن اقدام ملی برای 2 هزار و 449 واحد فراهم شده است که تعدادی سهم شهرستانها و تعدادی سهم بیرجند است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه