اخبار داغ

رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی خبر داد

تصویب و ابلاغ قانون رسیدگی به اموال مسئولان/ پایان آبان آخرین مهلت ثبت اموال است

تصویب و ابلاغ قانون رسیدگی به اموال مسئولان/ پایان آبان آخرین مهلت ثبت اموال است
رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: تصویب قانون رسیدگی به دارایی مسئولان و مدیران توسط قوه قضائیه ابلاغ شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از خاورستان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی پیش از ظهر امروز در شورای اداری استان خراسان‌جنوبی از مصوب و ابلاغ شدن قانون رسیدگی به دارایی مسئولان و مدیران توسط قوه قضائیه خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان, خاورستان, ، , حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی پیش از ظهر امروز در شورای اداری استان خراسان‌جنوبی از مصوب و ابلاغ شدن قانون رسیدگی به دارایی مسئولان و مدیران توسط قوه قضائیه خبر داد.,
 
,
وی افزود: در این راستا سامانه‌ای در دادگستری‌ها و قوه قضائیه فعال است و مدیران در مهلت قانونی باید به وظایف قانونی عمل کرده و نسبت به ثبت اموال در این سامانه اقدام کنند.
,
 
,
رئیس کل دادگستری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه پایان آبان ماه آخرین فرصتی است که مدیران مشمول این قانون باید به سامانه مراجعه کرده و طبق فرم‌ها دارایی‌های منقول و غیر منقول خود را به ثبت برسانند، تاکید کرد: بعد از اتمام مهلت ثبت نام مدیرانی که در این سامانه ثبت نام نکرده باشند امضای آن‌ها فاقد اعتبار خواهد بود.
,
 
,
حمیدی گفت: با توجه به اینکه در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان سال هستیم برنامه اجرایی این انتخابات کلید خورده و مدیران طبق قانون حق دخالت در امور انتخابات را ندارند.
,
 
,
وی تصریح کرد: مدیران نباید از امکانات دولتی و عمومی له یا علیه کاندیدایی استفاده کنند و قوه قضائیه بر ثبت اموال مدیران در سامانه و رصد کردن فضای انتخابات نظارت ویژه خواهد داشت.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه