اخبار داغ

فرماندار سبزوار در جلسه با اصحاب رسانه:

اهتمام رسانه‌ها در فضای انتخابات به آگاهی‌بخشی باشد/ حضور حداکثری در انتخابات افزایش قدرت جمهوری اسلامی ایران است

اهتمام رسانه‌ها در فضای انتخابات به آگاهی‌بخشی باشد/ حضور حداکثری در انتخابات افزایش قدرت جمهوری اسلامی ایران است
فرماندار سبزوار گفت: رسانه در آستانه انتخابات نسبت به افزایش آگاهی و دوری از سیاه نمایی اقدام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، احمد برادران ظهر امروز در جلسه ساماندهی و نظارت بر فعالیت های تبلیغاتی در فضای مجازی  که در اداره ارشاد این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه نقش رسانه و فضای مجازی در آستانه انتخابات بسیار حائز اهمیت است اظهارداشت: رسانه در این ایام و در آستانه انتخابات نسبت به آگاهی بخشی به اقشار جامعه اهتمام کرده و از سیاه نمایی دوری کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه امروزه مرزی بین فضای مجازی و حقیقی وجود ندارد ادامه داد: در حال حاضر شبکه های اجتماعی گروه ها و کانال هایی وجود دارد که جمعیتی بیش از یک شهر را در برگرفته که می توان از آن به عنوان فرصت و یا تهدید استفاده کرد.

,

برادران در ادامه با اشاره به اینکه برآیند و مجموعه سه قوا در کنار یکدیگر کلیت نظام جمهوری اسلامی را شکل می دهد تصریح کرد: آنچه در انتخابات مهم ترین رکن است اعتلای کل نظام جمهوری اسلامی با حضور و مشارکت حداکثری مردم است.

,

وی به نقش رسانه در این انتخابات اشاره کرد و افزود: رسانه با آگاهی بخشی نسبت به حضور حداکثری مردم و پیامدهای مثبت آن برای کشور می توانند به ایفای نقش بپردازند.

,

حسین اردمه دادستان سبزوار نیز در این نشست با اشاره به فرمایشات رهبری در خصوص نگاه حق الناسی به انتخابات تشریح کرد: خبرنگاران بدون توجه به گرایشات حزبی در قول،عمل و قلم موضع گیری کرده و به بیان حقایق بپردازند.

,

دادستان سبزوار همچنین به چهار هدف مورد انتظار از فضای انتخابات اشاره کرد و افزود: ابتدایی ترین هدف ایجاد فضای رقابتی و سالم است که باید ایجاد شود.

,

وی ادامه داد: شور و نشاط، ارتقا و اعتماد حداکثری به حاکمیت و حضور حداکثری مردم و مشارکت در انتخابت از اهدافی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

,

اردمه همچنین پیشنهاد تشکیل چند کمیته از جمله کمیته حفظ حقوق بیت المال، کمیته فضای مجازی و کمیته هشدار و ارشاد را برای برگزاری انتخابات سالم تر با اعضای مشخص ارائه کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه