اخبار داغ

قیمت انواع گوشت و مرغ در بازار

قیمت انواع گوشت و مرغ در بازار
قیمت مرغ نسبت به هفته گذشته با کاهش حدود یک هزار تومان مواجه شده و قیمت گوشت هم میل به کاهش دارد، قیمت ماهی وارداتی هم دو برابر قیمت داخل عرضه می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قیمت مرغ در بازار نسبت به هفته گذشته در هر کیلو یک هزار تومان کاهش یافته و قیمت گوشت قرمز هم میل به کاهش دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 امروز در بازار تهران هر کیلو مرغ 12 هزار و 700 تومان به فروش می‌رود، قیمت سایر قسمت‌های مرغ هم به این ترتیب است.
,
 
,
ران مرغ بدون کمر 11 هزار و 300 تومان، سینه مرغ 14 هزار و 300 تومان، سینه کبابی 21 هزار و 500 تومان، فیله مرغ 26 هزار و 500 تومان،‌ کتف وبال 14 هزار تومان،‌گردن مرغ 5 هزار تومان، ساق مرغ 22 هزار تومان، دل مرغ 8 هزار تومان، پای مرغ 5 هزار و 500 تومان‌، سنگدان مرغ 6500 تومان و جگر 3500 تومان عرضه می‌شود.
,
 
,
قیمت مرغ هفته گذشته تا کیلویی 13700 تومان افزایش یافته بود که با عرضه در بازار قیمت در هفته جاری کاهش یافته است.
,
 
,
* قیمت گوشت گوساله 70 هزار تومان
,
 
,
گزارش میدانی حاکی است، قیمت هر کیلو ران و دست گوشت گوساله در بازار کیلویی 76 هزار تومان به فروش می‌رسد. گوشت مخلوط گوساله کیلویی 70 هزار تومان است. همچنین گوشت چرخ کرده گوساله 58 هزار تومان و گوشت منجمد کیلویی 52 هزار تومان به فروش می‌رود.
,
 
,
دامداران می گویند مازاد تولید دارند و دام های آنها در دامداری‌ها انباشته شده و خریداری برای آنها پیدا نمی‌شود و این در حالی است که قیمت بازار همچنان چسبندگی خود را حفظ کرده و قطره چکانی پایین می‌آید. افزایش تولید و انباشت در دامداری‌ها را معاون وزیر جهاد کشاورزی هم تائید کرده است. 
,
 
,
متولیان تنظیم بازار با خرید از دامدار و عرضه در بازار می‌توانند قیمت گوشت را کاهش دهند. دامداران اعلام کرده بودند قیمت گوشت را تا کیلویی 65 هزار تومان می‌توانند کاهش دهند.
,
 
,
* ماهی قزل‌آلا 25 هزار و 500 تومان
,
 
,
گزارش میدانی حاکی است هر کیلو ماهی قزل‌آلا 25 هزار و 500 تومان به فروش می‌رود.
,
 
,
ایران در تولید ماهی قزل‌آلا در دنیا جایگاه نخست را دارد. همچنین ماهی تیلاپیا کیلویی 53 هزار تومان به فروش می‌رود،
,
 
,
ایران وارد کننده این نوع ماهی است. 
,
 
,
جای تعجب است ایران با ظرفیت‌ها و ذخایر بسیار شگرف در تولید ماهی و داشتن جایگاه نخست تولید ماهی قزل‌آلا در جهان چرا باید ماهی تیلاپیا با کیلویی 53 هزار تومان وارد کند.
,
 
,
گفته می‌شود ماهی تیلاپیا مهاجم است و به محیط زیست آسیب می‌رساند و به دیگر ماهی‌ها حمله‌ور شده و از آنها استفاده می‌کند.
,
 
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه