اخبار داغ

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه لرستان:

رویداد استارتاپی تولید محتوای دیجیتال بسیج لرستان برگزار می‌شود

رویداد استارتاپی تولید محتوای دیجیتال بسیج لرستان برگزار می‌شود
مسئول مرکز فضای مجازی سپاه لرستان گفت: رویداد استارتاپی تولید محتوای دیجیتال بسیج آذرماه امسال در استان لرستان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ علی رشنو در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، از برگزاری رویداد استارتاپی تولید محتوا در استان خبر داد و اظهار داشت: به مناسبت گرامی داشت چهلمین سال تشکیل بسیج، برنامه‌های متعددی توسط سپاه در سطح کشور برگزار می‌شود که یکی از این برنامه‌ها برگزاری رویداد استارتاپی و تولید محتوای تخصصی در سایر استان‌های کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی به برگزاری رویداد استارتاپی در مرکز استان لرستان اشاره کرد و افزود: از دوم لغایت چهارم آذرماه رویداد تخصصی تولید محتوا توسط مرکز فضای مجازی بسیج استان لرستان در حسینیه ثارالله خرم‌آباد برگزار می‌شود.

,

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه لرستان بابیان اینکه این رویداد تخصصی در ۴ رشته برگزار می‌شود عنوان کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند در زمینه‌های پویانمایی (انیمیشن و موشن گرافیک)، تولید اپلیکیشن و بازی‌های موبایلی در این رویداد شرکت کنند.

,

وی بیان کرد: این رویداد استارتاپی برای نخستین بار در استان لرستان برگزار می‌شود و تمامی رده های مختلف بسیج و همچنین سایر علاقمندان می‌توانند در این رویداد تخصصی شرکت کنند.

,

سرهنگ رشنو تصریح کرد: افراد علاقه‌مند به شرکت در این رویداد می‌توانند از طریق کانال اطلاع‌رسانی این رویداد به آدرس [email protected] ثبت‌نام کنند.

, [email protected],

وی بابیان اینکه موضوع مسابقه در روز افتتاحیه به شرکت‌کنندگان اعلام می‌شود خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود بین ۳۰ تا ۴۰ تیم تولید محتوا در این رویداد استارتاپی شرکت کنند.

,

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه لرستان گفت: تیم های شرکت کننده در قالب ۳ تا ۵ نفره می‌باشد و به تیم های برنده اول تا سوم در هر رشته جوایز نفیسی اهدا می‌گردد.

,

وی اظهار داشت: هدف از برگزاری این رویداد استارتاپی کشف و به‌کارگیری استعدادهای بسیج در عرصه تولید محتوا در فضای مجازی، ورود هوشمندانه و وسیع بسیجان در تمامی عرصه‌های فضای مجازی، ایجاد نشاط، پویایی و بالا بردن سطح کیفی تولیدات فعالان بسیجی سطح استان است.

,

 

,

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه