اخبار داغ

پلیس: زمان اجرای طرح ترافیک تهران کاهش یابد

پلیس: زمان اجرای طرح ترافیک تهران کاهش یابد
رئیس پلیس پایتخت گفت: زمان اجرای طرح ترافیک باید یک تا ۲ ساعت کاهش یابد تا شهروندان با مشکلات کمتری شب هنگام روانه منزل شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سردار حسین رحیمی روز سه شنبه در حاشیه دومین مرحله طرح ظفر ۲ در فرماندهی انتظامی تهران با اشاره به مشکلات ناشی از اجرای طرح ترافیک جدید(کنترل آلودگی هوا) اظهار داشت: پلیس مصوبه طرح ترافیک را امضا کرده اما طبق همین مصوبه در صورت ایجاد مشکل باید نسبت به اصلاح و تغییرآن اقدام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: با اجرای این طرح به ساکنان محدوده طرح ترافیک ظلم شده و باید به فردی که در داخل این محدوده زندگی می کند فرصت داده شود تا یک بار در روز مجاز به ورود و خروج باشد و ساعت برای تردد آن حذف شود.
,
 
,
سردار رحیمی تاکید کرد: زیرساخت ها و نرم افزارهای طرح ترافیک مشکل دارد که باید حل شود.
,
 
,
رئیس پلیس پایتخت گفت: در نامه‌ای به شهرداری تهران موارد انتقادات و مشکلات طرح جدید ترافیک را اعلام کردیم اما پاسخ شهرداری در مورد طرح کاهش آلودگی هوا غیرکارشناسی است.
,
 
,
وی خاطر نشان کرد: ترافیک و آلودگی هوا هر ساله در ۶ ماه دوم سال تشدید می شود از این رو باید دستگاه های متولی از بحث و حرف خارج شوند و هر کدام به وظایف عملیاتی خویش عمل کنند.
,
 
,
به گفته سردار رحیمی، ۱۵ دستگاه در این امر مسئول هستند که اگر هر کدام وظایف خویش را عمل کنند زیرساخت ها برای کنترل آلودگی هوا و ترافیک آماده خواهد شود.
,
 
,
وی با بیان این که بخشی از کنترل ترافیک به حجم خودروها و بخشی دیگر به هماهنگی بین دستگاه ها بستگی دارد، خاطرنشان کرد در این زمینه پلیس طرح برخورد با کامیون های دودزا و خودروهای فاقد معاینه فنی را اجرا می کند.
,
منبع: ایرنا
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه