اخبار داغ

روحانی با راه دادن مهدی جهانگیری به حلقه اولش می‌خواهد او را تطهیر کند

روحانی با راه دادن مهدی جهانگیری به حلقه اولش می‌خواهد او را تطهیر کند
عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: روحانی با راه دادن مهدی جهانگیری به حلقه اولش می‌خواهد او را تطهیر کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: برداشت اکثر نمایندگان در مجلس این است که رفتار آقای رئیس جمهور در قبال مبارزه با فساد، رفتاری کاملا سیاسی و انتخاباتی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: رئیس جمهور با این قبیل اظهارات خود می‌خواهد فضای سیاسی کشور را تحت تاثیر قرار دهد و از این طریق کار قوه قضائیه را زیر سوال ببرد و کم‌اهمیت جلوه دهد.

,

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رئیس جمهور با اظهارات خود به دنبال آن است که توپ را در زمین قوه قضائیه و سایر دستگاه‌ها بیندازد و این‌گونه عنوان می‌کند که در دستگاه‌های دیگر فسادهای بزرگ‌تری هست، بروید آنها را بررسی کنید و... و می‌خواهد از این طریق فضا را ملتهب کند تا از این فضا بتواند برای انتخابات مجلس استفاده کند.

,

به گزارش فارس، وی اضافه کرد: رئیس جمهور با راه دادن مهدی جهانگیری به حلقه اول همراهان خود از سویی به دنبال کم اهمیت جلوه دادن کار قوه قضائیه بوده و از سوی دیگر به دنبال تطهیر اینگونه افراد است.

,

پورمختار خاطرنشان کرد: این تحلیل هم در میان نمایندگان و هم در میان نخبگان وجود دارد و بسیاری از اعضای فراکسیون‌های نزدیک به دولت این ادبیات رئیس جمهور را نپسندیدند و تحلیلی در مخالفت با این‌گونه اظهارات دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه